۱۲ شهريور ۱۳۹۲ - ۱۳:۳۷
کد خبر: ۱۸۲۷۸۳

دوره آشنایی با مفاهیم سبک زندگی اسلامی در اندیمشک برگزار شد

خبرگزاری رسا ـ رییس تبلیغات اسلامی اندیمشک از برگزاری دوره آشنایی با مفاهیم سبک زندگی اسلامی ویژه بانوان این شهرستان خبرداد.
سبک زندگي

حجت‌الاسلام سعید علیپور، رییس تبلیغات اسلامی اندیمشک، در گفتوگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با اشاره به برگزاری دوره آموزشی تخصصی مفاهیم سبک زندگی ابراز داشت: این دوره ویژه بانوان شهرستان اندیمشک برگزار که بیش از 60 نفر شرکت کننده داشت.

وی با بیان این که سبک زندگی از دیدگاه اسلام مهم ترین موضوع این دوره بود، خاطرنشان کرد: چگونگی اجرایی کردن سبک زندگی اسلامی میان خانواده ایرانی زمانی میسر می شود که مردم دید خود را نسبت به دین مبین اسلام تغییر دهند.

حجت الاسلام علی پور در ادامه سخنانش با تأکید کرد: برگزاری اینگونه دوره ها سبب ایجاد الگویی موفق از سبک زندگی اسلامی منطبق با آموزه های قرآنی می شود.

رییس تبلیغات اسلامی اندیمشک با بیان این که سرمشق قرار دادن زندگی بزرگان دینی راهکاری آسان برای اجرای سبک زندگی میان اعضای خانواده است، اظهار داشت: سیره‌ی زندگی ائمه‌ی اطهار(ع)، سبک زندگی امام خمینی(ره)، رهبر معظم انقلاب و شهیدان انقلاب اسلامی و دفاع مقدس می تواند الگویی بزرگ برای سبک زندگی باشد.

حجت الاسلام علیپور در ادامه سخنانش با اشاره به این که لازمه‌ی تحقق سبک زندگی داشتن جامعه‌ای اسلامی است، خاطرنشان کرد: عمل به قوانین و احکام راستین اسلامی می توانند سعادت دنیایی و اخروی انسان را تضمین کند.

وی ایمان به خداوند را از مهم ترین شاخصه‌هایی سبک زندگی اسلامی دانست و افزود: فردی که انگیزه‌ ای قوی، پشتوانه‌ی معرفتی خوب طرح و برنامه‌ الهی داشته باشد به یقین دستیابی به هدف برای او آسان می شود.

رییس تبلیغات اسلامی اندیمشک سخن پایانی خود را به تربیت صحیح فرزندان اختصاص داد و ابراز داشت: کانون خانواده تأثیر ویژه ای بر اخلاق و کردار فرزندان می گذارد، انگیزه دادن به فرزندان سبب دوری آن ها از هرگونه فساد و تباهی می شود./9458/ت302/س

 

ارسال نظرات