۱۸ شهريور ۱۳۹۲ - ۱۸:۵۴
کد خبر: ۱۸۳۵۹۷
بیستم شهریور ماه؛

سال تحصیلی جدید حوزه علمیه امام صادق زنجان آغاز می شود

خبرگزاری رسا ـ مدیر حوزه علمیه امام صادق (ع) زنجان با اعلام خبر آغاز سال تحصیلی جدید برای طلاب حوزه علمیه امام صادق (ع) زنجان از بیستم شهریور ماه گفت: چون فعالیت های ما زیر نظر حوزه علمیه قم است، بنابر دستور این مرکز سال تحصیلی جدید از بیستم شهریور آغاز می شود.
سال تحصیلی جدید حوزه علمیه امام صادق زنجان آغاز می شود

حجت الاسلام امیر اسلامی، مدیر حوزه علمیه امام صادق (ع) زنجان، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در زنجان، با اعلام زمان آغاز سال تحصیلی جدید برای طلاب حوزه علمیه امام صادق (ع) زنجان اظهار داشت: حوزه علمیه امام صادق (ع) زنجان بنابر دستور مرکز مدیریت حوزه علمیه قم از روز چهارشنبه بستم شهریور ماه با حضور امام جمعه زنجان و مسؤولان دستگاه های فرهنگی استان آغاز به کار خواهد کرد.

 

وی در ادامه افزود: انتخاب این روز برای آغاز سال تحصیلی جدید به خاطر برکت و وجود روایات در مورد آن است، چون در روایات آمده است که چهارشنبه یوم الشروع و بهترین روز برای آغاز کار است.

 

مدیر حوزه علمیه امام صادق (ع) زنجان در ادامه به ورودی های جدید حوزه علمیه امام صادق (ع) زنجان اشاره و عنوان داشت: ورودی های امسال به دلیل عدم پایان یافتن دوره اختبار و تثبیت هنوز مشخص نیست و حتما باید این دوره به اتمام برسد تا تعداد تثبیت شدگان اصلی مشخص شود.

 

وی در ادامه افزود: البته ظرفیت پذیرش امسال ما تا 40 نفر است که احتمالا نصف این تعداد در حوزه علمیه امام صادق (ع) زنجان مشغول به تحصیل خواهند شد و بقیه پذیرفته شدگان به مدارس علمیه دیگر عزیمت خواهند کرد.

 

حجت الاسلام اسلامی در ادامه به آیین نامه جدید ابلاغی از سوی مرکز مدیریت حوزه علمیه قم اشاره کرد و گفت: امسال نیز از سوی مرکز مدیریت حوزه علمیه قم آیین نامه آموزشی در راستای تقویت بنیه آموزشی طلاب جهت اجراء، ابلاغ شده است که طلاب باید طبق ماده 8 قانون آموزش، نسبت به تکمیل نواقص درسی خود نهایت تلاش را انجام دهند تا هر چه زودتر نواقص پرونده تحصیلی خود را تکمیل کنند. /949/ت302/ب

ارسال نظرات