۰۶ مهر ۱۳۹۲ - ۱۳:۲۰
کد خبر: ۱۸۵۶۱۹
امام جمعه ایلام:

دوران دفاع مقدس درخشنده ترین مقطع تاریخ ایران است

خبرگزاری رسا ـ نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام از دوران هشت سال دفاع مقدس به عنوان درخشنده ترین مقطع تاریخ ایران یاد کرد.
حجت الاسلام والمسلمين لطفي نماينده ولي فقيه در ايلام

به گزارش خبرگزاری رسا از ایلام، حجت الاسلام والمسلمین محمد نقی لطفی در مراسم معارفه امام جمعه جدید شهرستان ایوان، با گرامیداشت هفته دفاع مقدس و تجلیل از رشادت ها و دلاورمردی‌های رزمندگان هشت سال دفاع مقدس از این دوران پر افتخار به عنوان نگینی درخشان در تاریخ پر افتخار ایران اسلامی یاد کرد.


وی در ادامه رهبری های حکیمانه امام راحل (ره) و پشتیبانی مردم و جانفشانی و از خود گذشتگی شهدا، جانبازان و ایثارگران از مهمترین عوامل در پیروزی این انقلاب دانست و تصریح کرد: این اتحاد و یکپارچگی مانع از دست رفتن حتی یک وجب از خاک این کشور شد.


حجت الاسلام والمسلمین لطفی، با بیان اینکه ثبات و امنیت امروز ایران اسلامی زبانزد خاص و عام است افزود: پیشرفت های امروز کشورمان در عرصه های مختلف به جهانیان ثابت شده است.


وی خاطر نشان کرد : بایستی با انتقال رشادت ها و ایثارگری های رزمندگان و ایثارگران هشت سال دفاع مقدس به نسل امروز این ارزش های را به خوبی برای آنان تبیین کرد.


نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام، در ادامه این مراسم ضمن تقدیر از زحمات حجت الاسلام موحدی امام جمعه سابق ایوان، حجت الاسلام سعادت فر را به عنوان امام جمعه جدید شهرستان ایوان معرفی کرد./916/د102/ع

ارسال نظرات