۱۸ مهر ۱۳۹۲ - ۲۱:۴۰
کد خبر: ۱۸۶۸۸۴
آیت الله ممدوحی:

عمل به توصیه‌های رهبری در عرصه دیپلماسی کشور را دچار چالش نمی‌کند

خبرگزاری رسا ـ عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در زمینه ادامه بحث ارتباط با آمریکا، خطاب به دولتمردان با تاکید بر این که دولت باید خط و مشی انقلاب را ادامه دهد، گفت: امام راحل و انقلاب اسلامی مسیر ما را مشخص کرده است و با وجود این شاخص ما هیچ گاه دچار مشکل نخواهیم شد.
آيت الله ممدوحي آيت الله حسن ممدوحي

آیت الله حسن ممدوحی، عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا، با اشاره به این که دولت باید خطی را که انقلاب تاکنون پیموده است ادامه دهد، افزود: در طول سال های پس از انقلاب هر زمان که ما حول محور دین و قرآن حرکت کردیم پیروز شده ایم و هرگاه زاویه گرفتیم سیلی خوردیم.

نماینده مردم کرمانشاه در مجلس خبرگان رهبری درباره علت بی اعتمادی مردم و مسؤولان ایران نسبت به دولتمردان آمریکایی، گفت: بعد از مشروطه تا امروز صدها بار دشمنی آمریکا با ملت ایران را تجربه کرده ایم؛ هرچند که برای اثبات آن تنها یکی از توطئه هایی که علیه ما داشته اند کافی بود.

آیت الله ممدوحی با تأکید بر این که راه پیش روی انقلاب اسلامی ما روشن و واضح است، گفت: ما در ادامه این مسیر هیچ تردیدی نداریم و همواره به وظیفه خود عمل خواهیم کرد؛ شک، تردید و مشکل برای کسانی است که فلسفه سیاسی و اعتقادی قطعی و درستی ندارند.

وی ادامه داد: معیار ما دین اسلام و قرآن است و با منطقی که داریم هیچ گاه دچار مشکل نخواهیم شد همچنین تدابیر رهبر معظم انقلاب همواره راهنمای ما است بنابراین هیچ گاه دچار چالش نمی شویم.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم به سخنان رهبر معظم انقلاب در ارزیابی عملکرد دولت در نیویورک اشاره کرد و گفت: ایشان در مجموع کار دولت را تأیید کرد و کارها و سخنان رییس جمهور را خوب توصیف کردند البته در مورد برخی اتفاقاتی که افتاد فرمودند اگر به این شکل نمی شد بهتر بود.

آیت الله ممدوحی با اشاره به این که هرجریان دارای وجوه مختلفی است و باید برآیند کلی آن را مورد ارزیابی قرار داد، افزود: کارهای دولت در سفر اخیر به طور کلی از منظر رهبر معظم انقلاب ناخوشایند نبود./928/ت302/ج

ارسال نظرات