۲۵ آبان ۱۳۹۲ - ۲۱:۳۴
کد خبر: ۱۸۹۸۶۶
مدیر حوزه علمیه امام خمینی اهواز مطرح کرد؛

تمرکز دشمنان بر تغییر رفتار در خانواده ایرانی

خبرگزاری رسا ـ نماینده مؤسس مدارس علمیه خواهران اهواز با بیان این که دشمنان بر روی خانه و خانواده حساب ویژه ای باز کرده اند، اظهار داشت: غرب با توجه به اهمیت مسأله خانواده شبکه هایی را پیرامون از بین بردن سبک زندگی اسلامی میان خانواده های ایرانی راه اندازی کرده است.
حجت الاسلام مسعود بهرام پور، مدير حوزه علميه امام خميني (ره) اهواز

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، مسعود بهرام پور، نماینده مؤسس مدارس علمیه خواهران اهواز و مدیر حوزه علمیه امام خمینی(ره) اهواز به تشکیل مراکز علوم اسلامی ویژه خواهران اشاره کرد و گفت: این مراکز با هدف آموزش علوم اسلامی به بانوان خانه دار تشکیل شد.

وی به استقبال خواهران از این طرح اشاره کرد و گفت: هر ساله بیش از 700 نفر از خواهران اهوازی در این طرح شرکت می کنند.

حجت الاسلام بهرام پور آشنایی با موضوعات اجتماعی، مهارت های زندگی و جریان شناسی فرهنگی جامعه را از مباحثی دانست که در مراکز علوم اسلامی مطرح می شود.

حجت الاسلام بهرام پور با اشاره به اجرای این طرح در تعدادی از مساجد و حسینیه های اهواز اظهار داشت: به سبب نبود مکان مناسب اجرای این طرح در بسیاری از مناطق استان با مشکل روبرو بود که این طرح در قالب جدید اجرا خواهد شد.

وی به تأثیر گزاری برگزاری چنین طرح هایی ویژه بانوان اشاره و تصریح کرد: حضور زنان معلم و والدین دانش آموزان نیز می تواند در تربیت اسلامی کودکان مؤثر باشد.

استاد حوزه علمیه با بیان این که دشمنان بر روی خانه و خانواده حساب ویژه ای باز کرده اند، اظهار داشت: غرب با توجه به اهمیت مسأله خانواده شبکه هایی را پیرامون از بین بردن سبک زندگی اسلامی در میان خانواده های ایرانی راه اندازی کرده است.

حجت الاسلام بهرام پور با بیان این که رسانه های غربی خانواده را تحت تأثیر قرار داده است، خاطر نشان کرد: افزون بر ارائه شبهات از سوی شبکه های غربی برنامه هایی در جهت فروپاشی بنیان خانواده تولید می شود.

نماینده مدارس علمیه خواهران اهواز به تأکید اسلام و اهمیت خانواده اشاره و خاطر نشان کرد: کانون خانواده مرکز اصلی تعلیم و تربیت و شکل گیری جامعه است.

مدیر حوزه علمیه امام خمینی(ره) اهواز بیان داشت: تجهیز خانواده ها نسبت به معارف اسلامی و فرهنگ ناب شیعه می تواند جلوی آسیب های بسیاری که امروز به مشکل جامعه تبدیل شده را بگیرد./9464/پ203/غ

ارسال نظرات