۱۹ آذر ۱۳۹۲ - ۱۰:۱۶
کد خبر: ۱۹۱۸۸۱

برگزاری آزمون شفاهی حفظ قرآن کریم در آذربایجان غربی

خبرگزاری رسا ـ مدیر کل فرهنگ و ارشاد آذربایجان غربی گفت: آزمون شفاهی حفظ قرآن کریم مقطع سنی زیر دوازده سال قرآن کریم برگزار می شود.
حجت الاسلام کريمي، مديرکل فرهنگ و ارشاد اسلامي آ. غ

حجت الاسلام محمد باقر کریمی، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان غربی در گفت و گو با خبر نگار خبرگزاری رسا در ارومیه با اشاره به برگزاری آزمون شفاهی حفظ قرآن کریم، افزود: این آزمون به مدت سه روز از سوم تا پنجم دی با هماهنگی دفتر قرآن و عترت استان برگزار شود.


مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان غربی با بیان این که شرکت کنندگان در این آزمون با حفظ یک، دو، سه، چهار، پنج و ده جزء با هم به رقابت می پردازند، اظهار کرد: از شهرستان میاندوآب سیزده نفر و از هر یک شهرستان های شاهین دژ، بوکان، تکاب یکنفر در این آزمون شرکت می کنند.


وی اضافه کرد: آزمون این شهرستان ها روز سوم آذر ماه در مهد قرآن شهرستان میاندوآب برگزار می شود.


حجت الاسلام کریمی، شرکت کنندگان در آزمون حفظ قرآن کریم از شهرستان ارومیه را پنج  نفر خواند و زمان برگزاری این آزمون را چهارم دی ماه در اداره فرهنگ و ارشاد استان اعلام کرد.


به گفته مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان غربی، از شهرستان های سلماس و خوی به ترتیب هفده و دو نفر در آزمون شفاهی قرآن حضور پیدا می کنند.


وی بیان کرد: آزمون این دو شهرستان، پنجم دی ماه در اداره فرهنگ و ارشاد شهرستان سلماس برگزار می شود.


حجت الاسلام کریمی در پایان تصریح کرد: به قبول شدگان در آزمون شفاهی حفظ قرآن کریم گواهی نامه آموزشی اعطا می شود.پ202/س/936

 

ارسال نظرات