۰۹ دی ۱۳۹۲ - ۱۲:۳۶
کد خبر: ۱۹۳۶۱۴
عضو شورای استانی حوزه علمیه مازندران:

پیروی از فرهنگ اهل بیت اقتدار اسلامی را تقویت می کند

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه آمل با بیان این که پیروی از فرهنگ اهل بیت(ع) زمینه ساز اقتدار نظام اسلامی است، گفت: دنیا در حیران بوده که چه چیزی سبب شده است تا مردم ما از چیزی هراس نداشته باشند.
حجت الاسلام رحماني، امام جمعه آمل

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در آمل، حجت الاسلام محمدعلی رحمانی آملی، عضو شورای استانی حوزه علمیه مازندران، ظهر امروز در مراسم افتتاح بزرگ ترین نمایشگاه «همه واقف باشیم» مازندران که در آستان مقدس امامزاده ابراهیم(ع) آمل برگزار شد با بیان این که همه برنامه های دین زیبا بوده و دستورات آن نورانی است، گفت: وقف یکی از دستورات نورانی دینی بوده که در طی تاریخ از صدر اسلام تاکنون می بینیم انسان ها کارهای مثبتی را انجام می دهند.

 

وی با اشاره به این که وقف صدقه جاریه ای بوده که نقش ارزنده ای در نظام اسلامی دارد، بیان داشت: انسان باید از این دست کارها انجام داده تا خروجی کار او آسان شود.

 

امام جمعه آمل با تأکید بر این که بخشش به دیگران از جایگاه ارزنده ای برخوردار است، ادامه داد: برخی از عزیزان جان خود را تقدیم کرده و عده ای دیگر مال خود را می بخشند تا توانستیم فضای اسلامی  را به دنیا ارائه کنیم.

 

عضو شورای استانی حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که وقف ثواب ارزنده ای داشته و سبب نجات انسان می شود، گفت: انسان باید به دنبال خدمت و انسانیت بوده و در مسیر دین قدم بردارد.

 

وی با بیان این که انسان نباید از داده های پروردگار متعال غافل بوده و سرمایه هایی به سوی ما می آید که به عنوان آزمون است، ادامه داد: ما از اهل بیت معصومین(ع) یاد گرفتیم که باید در راه وقف گام‌های ارزنده ای برداریم.

 

حجت الاسلام رحمانی آملی با اشاره به این که هر چیزی بدهیم چند برابر آن را پس می گیریم، بیان داشت: باید ادارات مرتبط بدانند مستحق واقعی کجا است تا به آنان رسیدگی شود.

 

عضو شورای استانی حوزه علمیه مازندران ادامه داد: عملکرد و مدیریت درست سبب می شود تا فرهنگ وقف به درستی در جامعه ترویج شود که سبب غنای فرهنگ اسلامی خواهد شد.

 

وی با بیان این که پیروی از فرهنگ اهل بیت(ع) زمینه ساز اقتدار نظام اسلامی است، گفت: دنیا در حیران بوده که چه چیزی سبب شده است تا مردم ما از چیزی هراس نداشته باشند./950/پ202/س

ارسال نظرات