۲۳ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۶:۰۸
کد خبر: ۱۹۷۸۰۲
به همت مرکز مطالعات و پاسخ‌گویی به شبهات؛

نرم‌افزار صبح بیداری 2 رونمایی شد

خبرگزاری رسا ـ به همت مرکز مطالعات و پاسخ‌گویی به شبهات حوزه علمیه قم، نرم‌افزار مناسبتی «صبح بیداری 2» در مرکز مطالعات و پاسخ‌گویی به شبهات حوزه علمیه قم رونمایی شد.
صبح بيداري 2

به گزارش خبرگزاری رسا، مرکز مطالعات و پاسخ‌گویی به شبهات حوزه علمیه قم در ادامه برنامه خود جهت تولید نرم افزارهای کلاس کم حجم از نرم افزار « صبح بیداری2» با موضوع پرسش‌ها و شبهات و پاسخ‌های آن‌ها در زوایای مختلف انقلاب اسلامی ایران و نظام مقدس جمهوری اسلامی رونمایی کرد.

بر اساس این گزارش، این نرم‌افزار شامل حدود 166 پرسش و پاسخ در 11 موضوع است؛ زمینه‌ها و پیش زمینه‌های انقلاب، اندیشه انقلاب اسلامی، انقلاب، امام و رهبری، انقلاب و عوامل مؤثر بر آن، انقلاب و جریان‌های فکری، سیاسی، ساختار رژیم پهلوی، تحولات انقلاب و پس از پیروزی آن، انقلاب و آرمان‌ها، انقلاب و دستاوردها، انقلاب و چالش‌ها (آسیب‌ها و تهدیدها) و انقلاب و بازتاب‌های آن (بیداری اسلامی) 11 موضوع درج شده در این نرم‌افزار هستند.

شایان ذکر است، شش نرم‌افزار غدیر، خورشید نینوا، و صبح بیداری، کوثر، فریضه انتخاب و پیامبر اعظم (ص) پیش از این در مرکز مطالعات و پاسخگویی به شبهات حوزه و در مناسبت‌های مختلف تولید و توزیع شده است.

یادآور می‌شود، ﻣﺨﺎﻃﺒﺎن ﻣﯽ‌ﺗﻮاﻧﻨﺪ ﺑﺮای درﯾﺎﻓﺖ اﯾﻦ ﻧﺮم اﻓﺰار ﺑﻪ ﭘﺎﯾﮕﺎه اﻃﻼع رﺳﺎﻧﯽ اﻧﺪﯾﺸﻪ قم ﺑﻪ آدرس www.andisheqom.com مراجعه کنند./997/د102/ع

ارسال نظرات