۲۷ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۸:۱۵
کد خبر: ۲۰۰۶۲۸
آیت الله حائری شیرازی مطرح کرد؛

اهمیت توشه اندوزی انسان برای آخرت

خبرگزاری رسا ـ آیت الله حائری شیرازی اتفاقات خوب و بد در زندگی را همانند علائم رانندگی در جاده دانست و گفت: انسان برای بهتر زندگی کردن باید به این علائم توجه کنند.
آيت الله حائري شيرازي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خوزستان، آیت الله محی الدین حائری شیرازی، نماینده مردم فارس در مجلس خبرگان رهبری عصر امروز در جمع خادمان راهیان نور در یادمان شهدای فتح المبین با تأکید بر اهمیت مردمی بودن مدیریت در امور مربوط به راهیان نور اظهار داشت: خادمان راهیان نور باید در مدت حضور خود در این مناطق خداوند را همواره به یاد داشته باشند.

وی با بیان این که انسان همواره باید به آخرت توجه داشته باشد، تصریح کرد: به یاد خداوند بودن و سرگرم نشدن به امور دنیوی بهترین عملی است که انسان می تواند در این دنیا انجام دهد.

آیت الله حائری شیرازی با اشاره به اهمیت توشه اندوزی انسان برای آخرت خود، اظهار داشت: انسان در زمان انتخاب دوست و یا همسر باید توجه کند که شریک زندگی، او را به یاد آخرت بیندازد.

نماینده مردم فارس در مجلس خبرگان رهبری با بیان این که  مرگ جایگاه ابدی هر انسانی است، تصریح کرد: بهترین زندگی آن است که کارهایمان را برای خداوند انجام دهیم.

آیت الله حائری شیرازی اتفاقات خوب و بد در زندگی را همانند علائم رانندگی در جاده دانست و گفت: انسان برای بهتر زندگی کردن باید به این علائم توجه کنند.

بنا براین گزارش، زیارت شهدای گمنام در یادمان شهدای فتح‌المبین از برنامه های آیت الله حائری شیرازی در زمان حضور در مناطق عملیاتی جنوب بود.

حضور در مناطق عملیاتی هویزه و طلاییه از دیگر برنامه‌های سفر آیت الله حائری شیرازی به خوزستان است./9464/پ203/ب

ارسال نظرات