۱۵ فروردين ۱۳۹۳ - ۱۵:۲۵
کد خبر: ۲۰۰۹۰۳
آیت الله موسوی جزایری:

اقتصاد مقاومتی آسیب ناپذیری کشور را به دنبال دارد

خبرگزاری رسا ـ آیت الله موسوی جزایری عملی کردن دستورات رهبر انقلاب در عرصه اقتصاد مقاومتی را سبب آسیب ناپذیری کشور دانست و گفت: اقتصاد مقاومتی نسخه ای درمانی برای کشور است.
آيت الله موسوي جزايري

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، آیت الله سید محمد علی موسوی جزایری، نماینده ولی فقیه در خوزستان ظهر امروز در خطبه های نماز جمعه شهرستان اهواز با اشاره به سفر رهبر معظم انقلاب به مشهد مقدس در روزهای نخستین سال اظهار داشت: رهبری در این سفر در سخنرانی خود به تشریح و تبیین شعار سال با عنوان اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و اراده جهادی پرداختند.

آیت الله موسوی جزایری با بیان این که اقتصاد مقاومتی مسأله بسیار مهمی است که سال ها مورد تأکید رهبری بوده خاطر نشان کرد: سخنان رهبری دستور العمل هستند و اجرایی کردن بخشی از این دستور العمل ها بر عهده مردم و بخشی بر عهده دولت است. 

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری عملی کردن دستورات رهبری پیرامون مسأله اقتصاد مقاومتی را سبب آسیب ناپذیری کشور دانست و گفت: اقتصاد مقاومتی نسخه ای درمانی برای کشور است.

وی با اشاره به بخش دوم شعار سال 93 که از سوی رهبری با عنوان فرهنگ نامگذاری شده است، اظهار داشت: فرهنگ به معنای هوایی است که ملت در آن تنفس می کند و اگر این هوا آلوده باشد در بدن انسان نیز آثار مخربی به همراه دارد.

تمرکز دشمن بر مسأله فرهنگ بیش از دیگر مسائل است

نماینده ولی فقیه در خوزستان  با بیان این که رهبری فرمودند «فرهنگ از اقتصاد مهمتر است» تصریح کرد: تمرکز دشمن بر مسأله فرهنگ بیش از دیگر مسائل است؛ از این رو باید مراقب رخنه های فرهنگی دشمن بود.

آیت الله موسوی جزایری رخنه های دشمن در مسأله فرهنگ را خطرناک دانست و گفت: در برخی از آسیب های فرهنگی کم کاری و اشتباه مسؤولان نیز دیده می شود.

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری با بیان این که در روزهای نخستین پیروزی انقلاب اسلامی ایران دستگاه های تبلیغاتی دشمن بر باورهای اعتقادی و فرهنگی مردم تمرکز می کردند، اظهار داشت: آزادی با رها سازی ارزش ها متفاوت است.

آزادی در همه جای دنیا محدود است

امام جمعه اهواز آزادی را در همه جای دنیا محدود دانست و گفت: در کشورهای اروپایی کسی جرأت سخن گفتن درباره هولوکاست را ندارد و این مسأله گناهی بزرگ است.

آیت الله موسوی جزایری با با بیان این که آزادی با موازین اسلامی برای ملت ایران محترم است، اظهار داشت: آزادی در کشور ایران، آزادی در پرتو قرآن و معارف اسلامی است.

امام جمعه اهواز در بخش دیگری از سخنان خود به سالروز شهادت شهید سید محمد باقر صدر و خواهرش به دست رژیم منحوس صدام، شهادت فرمانده اسلام شهید صیاد شیرازی به دست منافقان کور دل و شهادت سید مرتضی آوینی اشاره کرد.

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری در ابتدای خطبه خود با تأکید بر رعایت تقوای الهی اظهار داشت: انسان مؤمن تقوای الهی را در هر عملی از زندگی خود وارد می کند.

امام جمعه اهواز با بیان این که مؤمن نباید عبد شهوات خود شود، خاطرنشان کرد: قرآن وعده بهشت را به کسانی داده که خدا ترس هستند و از هوای نفس پیروی نمی کنند./9464/پ202/س

ارسال نظرات