۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۳:۱۱
کد خبر: ۲۰۵۵۰۱
به همت حوزه علمیه خواهران مشهد؛

سلسله همایش های تخصصی شیعه شناسی برگزار می شود

خبرگزاری رسا ـ همزمان با سالروز مولود کعبه حضرت علی(ع)، همایش شیعه شناسی فردا در مشهد برگزار می شود.
سلسله همایش های تخصصی شیعه شناسی برگزار می شود

زهرا زمانیان، دبیر«همایش شیعه شناسی»، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در مشهد با اعلام این خبر گفت: در این همایش دکتر محمد حسین رجبی دوانی، استاد دانشگاه تهران و حجت الاسلام مرادی، عضو هیأت علمی دفتر تبلیغات اسلامی خراسان رضوی سخنرانی خواهند کرد.

وی به اهداف این همایش اشاره کرد و ابراز داشت: شیعه، مذهبی ریشه دار و اصیل در اسلام است که همیشه عقلانیت را در همه عرصه های زندگی فردی و اجتماعی رقم زده است، لذا ضرورت تبیین اصول اعتقادی شیعه وجود دارد.

معاون پژوهش مدرسه علمیه فاطمه معصومه(س) ادامه داد: شیعه شناسی، انسان را از انحراف و لغزش مصون می دارد، لذا با در نظر گرفتن هجمه های فرهنگی متعدد دشمن که مانع از ظهور فرهنگ ناب اسلامی شده است، ما در این همایش برآنیم که زمینه جایگزینی فرهنگ غنی شیعه، را فراهم کنیم.

زمانیان اظهار داشت: این برنامه با مشارکت10 حوزه از مدارس علمیه خواهران مشهد برگزار می شود که دومین نشست این همایش در آذر ماه سال جاری برگزار خواهد شد.

وی خاطر نشان کرد: همایش تخصصی شیعه شناسی، از ساعت 8 تا12 صبح دوشنبه،22اردیبهشت ماه، در محل حسینیه نصرت، واقع در خیابان ابن سینا برگزار خواهد شد./1309/ت303/ب

ارسال نظرات