۱۰ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۵:۴۱
کد خبر: ۲۰۷۹۳۶

آیین نکوداشت نمایندگان شهید و فقید خوزستان در خانه ملت برگزار شد

خبرگزاری رسا ـ آیین نکوداشت نمایندگان شهید و فقید استان خوزستان در مجلس شورای اسلامی در اهواز برگزار شد.
ايين نکوداشت نمايندگان فقيد استان خوزستان در مجلس شوراي اسلامي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، آیین نکوداشت نمایندگان شهید و فقید استان خوزستان در مجلس شورای اسلامی پیش از ظهر امروز با حضور حجت الاسلام علی اکبر ناطقی نوری، عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام، مسؤولان و خانواده شهدا و سایر اقشار مردم برگزار شد.

آیت الله سید محمد علی موسوی جزایری، نماینده ولی فقیه در خوزستان و حجت الاسلام علی اکبر ناطقی نوری، عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام، از سخنرانان اصلی این برنامه بودند.

در ابتدای این برنامه عبدالحسن مقتدایی، استاندار خوزستان، با تأکید بر اهمیت ترویج فعالیت های سیاسی، فرهنگی و شیوه زندگی نمایندگان فقید مردم خوزستان در مجلس شورای اسلامی گفت: نسل جوان باید بدانند چه کسانی در جهت پیشرفت های نظام اسلامی تلاش کرده اند تا جامعه به جایگاه امروز رسیده است.

استاندار خوزستان به اهمیت انسجام بیش از پیش نمایندگان مجلس اشاره کرد و گفت: مجلس مردمی‌ترین بخش حاکمیت است و مجمع نمایندگان خوزستان باید تلاش کند تا ارتباط بین نمایندگان در ادوار گوناگون مستحکم‌تر شود.

در بخش دیگری از این برنامه نور الله عابدی نماینده ادوار گذشته مردم بهبهان در مجلس شورای اسلامی، با بیان این که برگزاری چنین برنامه هایی قابل تقدیر و ارزنده است، اظهار داشت: مجلس شورای اسلامی باید محل دفاع از آزادی های مردم باشد.

وی با بیان این که محدودیت ها و موانع باید از مسیر ها برداشته شود، اظهار داشت: مجلس باید منشأ تفکرات انقلابی و اسلامی باشد.

عابدی با اشاره به 12 نماینده شهید و فقید استان خوزستان در مجلس تصریح کرد: این بزرگان امام خمینی(ره) را باور داشتند و همواره در مسیر آرمان های نظام اسلامی حرکت می کردند.

گفتنی است، در این آیین از خانواده شهدای هفتم تیر و نمایندگان فقید استان خوزستان در مجلس شورای اسلامی تقدیر شد./9464/پ203/غ

ارسال نظرات