۱۰ تير ۱۳۹۳ - ۱۷:۴۴
کد خبر: ۲۱۱۵۲۲
15 تیرماه؛

هشتمین نمایشگاه قرآن کریم در اهواز آغاز به کار می‌کند

خبرگزاری رسا ـ مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان خوزستان، با اشاره به زمان آغاز به کار هشتمین نمایشگاه قرآن و عترت در اهواز، گفت: این نمایشگاه از 15 تیرماه همزمان با هشتم رمضان آغاز به کار می کند.
نمايشگاه قرآن و عترت اهواز

همایون قنواتی، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان خوزستان، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، از برپایی هشتمین نمایشگاه قرآن کریم در ماه مبارک رمضان در اهواز خبر داد و گفت: این نمایشگاه از 15 تیرماه در زمینه های قرآن، حجاب و عفاف و نرم افزارهای اسلامی آغاز به کار خواهد کرد.

 

وی با اشاره به تخفیف 40 درصدی محصولات ارایه شده در این نمایشگاه، اظهار داشت: هشتمین نمایشگاه قرآن کریم در اهواز از هشتم رمضان به مدت یک هفته در محل موزه هنرهای معاصر اهواز میزبان بازدید کنندگان خواهد بود.

 

قنواتی به عرضه جدیدترین کتاب های دینی و مذهبی در این نمایشگاه اشاره و تصریح کرد: در هشتمین نمایشگاه قرآن کریم اهواز بیش از 40 ناشر حضور خواهند داشت.

 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان خوزستان به برنامه های جنبی جهت اجرا در هشتمین نمایشگاه قرآن اشاره کرد و گفت: نشست های تخصصی قرآن، برپایی شب شعر قرآنی، برپایی همایش قرآن و خانواده، برگزاری یادواره شهدای قرآنی و برپایی جشن میلاد امام حسن مجتبی(ع) از جمله برنامه های تدارک دیدده شده جهت اجرا در حاشیه این نمایشگاه است.

 

قنواتی با اشاره به اختصاص غرفه ای به هنرمندان برجسته خوزستانی برای نخستین بار در نمایشگاه قرآن و عترت اهواز خاطرنشان کرد: در این زمینه هنرمندان با برگزاری کارگاه های نقاشی، خوشنویسی، صنایع دستی و هنرهای تجسمی در زمینه امور قرآنی به معرفی فعالیت های خود می پردازند.

 

وی با اشاره به اهداف برپایی نمایشگاه قرآن و عترت در اهواز اظهار داشت: شناسایی،‌ معرفی و نمایش آخرین دستاوردهای قرآنی و زمینه‌سازی مناسب جهت آشنایی اقشار و گروه‌های مختلف استان با فعالیت‌های قرآنی و کمک به ارتقای کمی و کیفی فعالیت‌های قرآنی از مهمترین اهداف است.

 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان خوزستان در پایان سخنان خود ساعت کاری هشتمین نمایشگاه قرآن و عترت اهواز را از ساعت 18 الی 23 اعلام کرد./9464/ت302/ب4

ارسال نظرات