۱۵ تير ۱۳۹۳ - ۰۹:۴۵
کد خبر: ۲۱۲۰۱۵
مسؤول دفتر نهاد رهبری دانشگاه شهرکرد خبر داد؛

شرکت 120 نفر از اساتید دانشگاه شهرکرد در طرح «ضیافت اندیشه»

خبرگزاری رسا ـ مسؤول دفتر نهاد رهبری دانشگاه شهرکرد از شرکت 120 نفر از اساتید دانشگاه شهرکرد در سال چهارم اجرای طرح «ضیافت اندیشه» خبر داد و گفت: مشارکت اساتید خانم و آقا در این طرح مساوی است.
حجت الاسلام جعفري

حجت الاسلام امیرقلی جعفری، مسؤول دفتر نهاد رهبری دانشگاه شهرکرد، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در شهرکرد، با اشاره به این که طرح «ضیافت اندیشه» ویژه اساتید از جمله طرح‌هایی است که در دانشگاه‌ها اجرا می‌شود، افزود: چندین سال است که این طرح به عنوان طرح «معرفت‌افزایی» در ماه رمضان که اوج کار فرهنگی است به عنوان ضیافت اندیشه اساتید برگزار می‌شود که امسال نیز این طرح، برای چهارمین سال پیاپی، در دانشگاه شهرکرد در حال برگزاری است.

 

وی با اشاره به این که سال گذشته ثبت‌نام این طرح به صورت استانی بود، ادامه داد: سال گذشته بالغ بر 300 نفر در این طرح ثبت‌نام کردند و در یک سالن به صورت متمرکز برگزار می‌شد که این شیوه باعث کاهش ارتباط بین مدرس و اساتید می‌شد؛ در راستای این امر امسال این طرح به صورت دانشگاهی برگزار می‌شود تا با این شیوه فرصت گفت‌وگو بین اساتید و مدرس ایجاد شود.

 

مسؤول دفتر نهاد رهبری دانشگاه شهرکرد از شرکت 120 نفر از اساتید دانشگاه شهرکرد در سال چهارم اجرای این طرح خبر داد و متذکر شد: مشارکت اساتید خانم و آقا در این طرح مساوی است.

 

حجت الاسلام جعفری با بیان این که در سال اول اجرای این طرح تنها اساتید مرد حضور داشتند، تصریح کرد: در سال دوم مشارکت خانم‌ها 30 درصد و در سال سوم 40 درصد بوده است.

 

این مقام مسؤول، اجرای طرح توانمندسازی‌های فرهنگی اساتید، بازآموزی مطالب آموزش دیده و تبادل اطلاعات میان اساتید را از ویژگی‌های اجرای این طرح عنوان کرد و گفت: در این طرح علاوه بر اجرای برنامه‌های فرهنگی، روخوانی و روان‌خوانی قرآن کریم و کرسی آزاداندیشی با موضوعات مختلف نیز برگزار خواهد شد.

 

حجت الاسلام جعفری با اشاره به این که این طرح امسال در دو سطح برگزار می‌شود، تصریح کرد: افرادی که تا کنون در این طرح شرکت نکرده‌اند در سطح یک و افرادی که قبلا شرکت کرده‌اند در سطح دو قرار می‌گیرند.

 

مسؤول دفتر نهاد رهبری دانشگاه شهرکرد، هدف از برگزاری این دوره‌ها برای اساتید را طرح موضوعات علمی موجود در دانشگاه عنوان کرد و افزود: اساتید مسائلی دارند که باید روی این مسائل بیشتر کار شود.

 

این مدرس حوزه و دانشگاه در پایان از برگزاری 24 نشست هم‌اندیشی اساتید دانشگاه شهرکرد طی 3 سال گذشته خبر داد و گفت: این نشست‌ها در راستای تبادل آخرین یافته‌های علمی و آموزشی برگزار می‌شود./9457/ت303/ب

 

ارسال نظرات