۰۴ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۷:۵۱
کد خبر: ۲۱۴۵۴۴
با حضور علما و روحانیان؛

نشست هم اندیشی تحقق سبک زندگی اسلامی در آمل برگزار شد

خبرگزاری رسا ـ نشست هم اندیشی تحقق سبک زندگی اسلامی در سال اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی، امروز با حضور علما و روحانیان و ائمه جمعه و جماعات شهر دابودشت در مصلی این شهر برگزار شد.
سبک زندگي اسلامي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در آمل، نشست هم اندیشی تحقق سبک زندگی اسلامی در سال اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی، امروز با حضور علما و روحانیان و ائمه جمعه و جماعات شهر دابودشت در مصلی این شهر برگزار شد.

 

حجت الاسلام مهدی تقی زاده، استاد حوزه علمیه آمل در این نشست با بیان این که روحانیان سفیران هدایت و مبلغان دین هستند، گفت: روحانیان نقش ارزنده ای در راستای ترویج تعالیم والای دینی داشته و در این امر باید از ظرفیت گرانقدر آنان استفاده شود.

 

وی با تقدیر از حضور روحانیان و مبلغان دینی در بخش دابودشت در ماه مبارک رمضان، بیان داشت: شتاب در پیشرفت و تعالی اقتصادی، فرهنگی، علمی و دینی مستلزم تلاش خستگی ناپذیر روحانیان صدیق و کوشا است که باید از این ظرفیت استفاده شود.

 

استاد حوزه علمیه آمل با اشاره به نام گذاری سال 93 از سوی رهبر معظم انقلاب به سال اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت، خاطرنشان کرد: باید با عزمی ملی از سلسله گرانقدر روحانیت در پیشبرد امور به نحو ارزنده ای بهره گیری کنیم.

 

حجت الاسلام تقی زاده با تاکید برا ین که تحقق سبک زندگی امر ارزنده و از مطالبات رهبر معظم انقلاب است، تصریح کرد: روحانیت می تواند با استفاده از منابر در راستای نهادینه سازی سبک زندگی اسلامی گام برداشته و نقش شایسته ای در تحقق این امر والا داشته باشد.

 

وی با تاکید بر این که دشمن درصدد است تا با انواع برنامه ها و نقشه های گوناگون فرهنگ منحط خود را در جامعه استوار کنند، خاطرنشان کرد: توجه بیش از پیش به ترویج تعالیم اسلامی می تواند نقش مؤثری را در راستای مقابله با تهاجم فرهنگی دشمنان داشته باشد.

 

امام جمعه دابو و دشت سر در بخش دیگری از سخنان خود، گفت: امروز یکی از مشکلات جامعه اسلامی این بوده که مردم مظلوم غزه در برابر جنایات گسترده ای قرار دارند.

 

وی با اشاره به این که به فضل الهی تا پایان ماه مبارک رمضان این جرثومه فساد محل دفن مسوولان و دست اندرکاران آنان شود، تصریح کرد: اگر وحدت و اتحاد ایجاد شود شاهد شکوفایی همان مسیر بیداری اسلامی خواهیم بود.

 

حجت الاسلام تقی زاده با بیان این که مردم مظلوم فلسطین در برابر سخت ترین جنایات و کشتارها قرار دارند، گفت: باید اهتمام ارزنده ای در راستای مقابله با رژیم صهیونیستی وجود داشته باشد و نباید در برابر این ستم گری ها سکوت داشته باشیم.

 

امام جمعه دابوودشت سر با تاکید بر این که روز جهانی قدس به عنوان روزی برای حمایت از مستضعفان و مظلومان عالم است، بیان داشت: روز به روز که می گذرد خوی استکبارگری رژیم صهیونیستی برای همگان در عرصه جهانی آشکارتر می شود./1314/پ202/ب1

ارسال نظرات