۰۵ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۸:۱۳
کد خبر: ۲۱۴۶۸۱
با صدور پیامی؛

جامعه روحانیت شیراز رحلت آیت‌الله شب‌زنده‌دار جهرمی را تسلیت گفت

خبرگزاری رسا ـ در پی درگذشت آیت‌الله حسین شب زنده‌دار جهرمی، یکی از فقهای حوزه علمیه قم، جامعه روحانیت شیراز طی پیامی این ضایعه اسفناک را تسلیت گفت.
جامعه روحانيت شيراز

به گزارش خبرگزاری رسا، در پی درگذشت آیت‌الله حسین شب زنده‌دار جهرمی، یکی از فقهای حوزه علمیه قم، جامعه روحانیت شیراز طی پیامی این ضایعه اسفناک را تسلیت گفت.

 

در این پیام آمده است: رحلت استاد فرزانه اخلاق حضرت آیت‌الله حاج شیخ حسین شب زنده‌دار جهرمی ضایعه‌ای بسیار بزرگ و جبران نشدنی برای حوزه‌های علمیه و تمامی عاشقان مکتب اهل بیت(ع) است.

 

آن فقید سعید که عمر گرانمایه خویش را صرف تربیت نفوس مستعده و تهذیب آنان کرد، در ماه مبارک رمضان و در طلیعه عید سعید فطر به ملکوت اعلی پیوست و قلب دوستداران خود را غرق در ماتم و عزا کرد.

 

جامعه روحانیت شیراز ضمن ابراز همدردی با بیت شریف معظم‌له، به‌ویژه فرزند گرانقدر آن عالم فرزانه آیت‌الله محمدمهدی شب‌زنده‌دار این ضایعه مؤلمه را به محضر مقام معظم رهبری، مراجع عظام تقلید، روحانیان و طلاب حوزه‌های علمیه سراسر کشور و به خصوص مردم شریف شهرستان جهرم، تسلیت و تعزیت عرض کرده و علو درجات آن استاد مبرز اخلاق را از درگاه احدیت مسئلت می‌کند./919/د102/ب4

ارسال نظرات