۱۴ مرداد ۱۳۹۳ - ۰۰:۲۵
کد خبر: ۲۱۵۲۵۳
نماینده ولی فقیه در دانشگاه قزوین:

سران رژیم صهیونیستی حقایق را از مردم خود نیز پنهان می‌کنند

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه موقت قزوین، گفت: در جنگ غزه مسؤولان رژیم صهیونیستی حقایق را از مردم خود پنهان می‌کنند کشتار داده و پیشنهاد آتش بس می‌دهند ولی در قبال آتش بس باز به حملات خود ادامه می‌دهند.
حجت الاسلام عابديني حجت الاسلام عبدالکريم عابديني

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در قزوین، حجت الاسلام والمسلمین عبدالکریم عابدینی، نماینده ولی فقیه در دانشگاه قزوین، شب گذشته سیزدهم مرداد در ششمین دوره طرح ولایت خط امام در دانشگاه بین الملل قزوین به انواع دشمنان حاضر در جامعه اشاره کرد و گفت: دشمنان با دو عرصه در جامعه حاضر می‌شوند و با دو عنوان بیرونی و درونی به میدان آمده‌اند که دشمن بیرونی را با نام یهود و صهیونیسم می‌شناسیم اما دشمنان درونی با نام‌ منافقین شناسانده می‌شود.

 

نماینده ولی فقیه در دانشگاه بین الملل قزوین بیان داشت: قرآن کریم به طور گسترده در مورد صهیونیسم صحبت کرده است ولی مسلمانان کمتر به خود آمده‌ و در شناخت آنان اطلاعات و شناخت کافی پیدا نکرده‌اند.

 

وی در ادامه افزود: این قوم از ابتدا با دین اسلام در جدال بوده و از ابتدا با پیامر خود حضرت موسی در بحث و مباحثه بوده و بعد از آن با حضرت عیسی در خصومت و مخالفت فرار گرفته‌اند و با ظهور پیامبر اکرم(ص) به مخالفت پرداختند.

 

این استاد حوزه و دانشگاه تحریف کتاب آسمانی را از خصوصیات یهودیان دانست و گفت: کفر ورزیدن به آیات الهی و فروش آن به قیمت اندک، تجاوز به حقوق دیگران و مال پرستی از خصوصیات یهودیان شناخته شده است.

 

امام جمعه موقت قزوین با بیان این‌که خیانت در امانت از ویژگی‌ یهودیان است اظهار داشت: در آیاتی از سوره آل عمران آمده است که اهل کتاب کسانی هستند که اگر دیناری به آنها داده شود به شخص بر نمی‌گردانند مگر در بالای سر او بایستی و با زور از او بگیری و از این امر می‌توان نتیجه گرفت مذاکرات درباره‌ بیرون رفتن یهود از سرزمین اشغالی فایده ندارد.

 

حجت الاسلام والمسلمین عابدینی در ادامه سخنان خود ابراز داشت: اگر کسی سه هفته بدون دلیل نماز جمعه را ترک کند نفاق در دل او جای گرفته و خدا بر در او مهر می‌زند.

 

وی افزود: حضور پیدا نکردن در نماز جمعه خود تبعاتی داشته و افراد مومن هنگامی که از جامعه خود اطلاعاتی نداشته باشند و اخبار روز را پیگیری نکنند در برخورد با برخی از افراد نااهل که اخبار در حال وقوع در جامعه را نادرست منتشر کرده ممکن است به گمراهی کشیده شود که نمونه‌هایی از آن دیده شده است.

 

این استاد اخلاق حوزه علمیه با بیان این‌که کفر ورزیدن به آیات الهی و فروش آن به قیمت اندک از ویژگی دشمنان است اظهار داشت: پیش از بعثت رسول اکرم جشن می‌گرفته‌اند و به علمای خود هدایایی گران بها هدیه می‌داده و با آغاز بعثت رسول گرامی اسلام این رسالت را انکار کردند و از مردم خود آیات مربوط به آن را پنهان کردند و امروزه دیده می‌شود که در جنگ غزه مسؤولان رژیم صهیونیست حقایق را از مردم خود پنهان می‌کنند کشتار می‌دهند و پیشنهاد آتش بس می‌دهند ولی در قبال آتش بس باز به حملات خود ادامه می‌دهند.

 

نماینده ولی فقیه در دانشگاه قزوین با اشاره به رهنمودهای رهبر معظم انقلاب خاطرنشان کرد: کرانه باختری باید مسلح شود و اگر اسرائیل غلطی کند حیفا و تل آویو را بر سرشان خراب می‌کنیم و مسلمانان باید حق خود را بگیرند و این نمی‌شود مگر با زور و جبر و این اصول برخورد با یهود است.

 

حجت الاسلام والمسلمین عابدینی در پایان اظهار داشت: دشمنان می‌خواهند بالندگی و پیشرفت هسته‌ای را از ما بگیرند تا راه شهدا را ادامه ندهیم و مسؤولان آمریکا مسیحیان صهیونیسم هستند که خود را در دین معتقد می‌دانند اما برای یهود هیچ کم نمی‌گذارند./955/پ202/ب4

ارسال نظرات