۱۵ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۵:۱۱
کد خبر: ۲۱۵۴۲۹
استاندار ایلام:

نا کارآمادی گنبد آهنین برای همگان به اثبات رسید

خبرگزاری رسا ـ استاندار ایلام، گفت: صهیونیست‌ها آگاه باشندکه تا نابودی کامل آنان از پای نخواهیم نشست و خون کودکان و زنان مظلوم فلسطینی ثمر خواهد داد.
کودکان غزه

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در منطقه غرب، محمدرضا مروارید، استاندار ایلام امروز در تجمع هنرمندان و فرهیختگان ایلامی که در حمایت از مردم مظلوم غره برگزار شد، گفت: بیش از 60 سال است که مسأله فلسطین درد و رنج مسلمانان سراسر جهان است.

 

وی افزود: پس از اتمام جنگ جهانی دوم قدرت‌های جهان از جمله انگلیس و آمریکا و شوروی به دنبال ایجاد کشوری به نام اسرائیل بودند که البته در این میان نقش اصلی را پیر استعمار انگلیس ایفا کرد و نتیجه آن اشغال سرزمین فلسطین بود.

 

مروارید تصریح کرد: برخی سران کشورهای اسلامی در آن زمان از یهودیان برای تشکیل دولت جدید اسرائیل حمایت کردند، و سایر کشورهای اسلامی نیز اقدام مناسبی برای مقابله با صهیونیست ها انجام ندادند.

 

استاندار ایلام گفت: دولت اسرائیل در سال 1948 نخستین حمله خود را به سرزمین های فلسطین آغاز کرده و سعی کرد با کشتار مردم به ویژه زنان و کودکان رژیم نامشروع خود را برپا نگه دارند و در سال 1967 با شعار از نیل تا فرات با حمله به مناطق مختلف، تمام خاک فلسطین را اشغال کرد.

 

وی افزود: مردم فلسطین با پیروزی انقلاب اسلامی ایران و الگوگیری از نهضت ملت ایران به رهبری امام خمینی(ره) انتفاضه خود را آغاز کردند و با رهبری شیخ احمد یاسین تشکیلات حماس را راه اندازی کردند.

 

استاندار ایلام خاطر نشان کرد: بسیاری از نویسندگان، شعرا، کاریکاتوریست‌های بزرگ فلسطینی همراه با رؤسای تشکیلات نظامی و سیاسی فلسطین طی سال‌های گذشته از سوی اسرائیلی‌ها ‌ترور شدند و این نشان دهنده نقش تأثیرگذار هنرمندان در انتفاضه مردم فلسطین است.

 

وی تأکید کرد: وعده الهی حق است، مردم فلسطین علی رغم فشارهای زیاد و بمباران ها، مقاومت خود را ادامه دادند و در مقابل رژیم سفاک اسرائیل ایستادگی می کنند، به فضل الهی پیروزی مردم مقاوم و مظلوم فلسطین نزدیک است.

 

مروارید اظهار داشت: اسرائیلی ها برای مقابله با موشک های حماس سناریوی جدیدی را به نام گنبد آهنین طراحی کرد، اما در تهاجم وحشیانه 30 روز گذشته این رژیم خونریز و کودک کش ناکارآمدی این طرح نیز به اثبات رسید و رزمندگان فلسطینی توانستند ضربات قابل توجهی را به اسرائیلی ها وارد کنند.

 

وی افزود: عقب نشینی مفتضحانه رژیم صهیونیستی از نوار غزه نشان داد که این رژیم غاصب نتوانست به اهداف خود برسد و با خواری و ذلت از این منطقه عقب نشینی کرد.

 

استاندار ایلام تأکید کرد: صهیونیست‌ها آگاه باشند که تا نابودی کامل آنان از پای نخواهیم نشست و خون کودکان و زنان مظلوم فلسطینی ثمر خواهد داد./967/پ202/ب4

ارسال نظرات