۱۸ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۵:۰۳
کد خبر: ۲۱۵۷۲۷
نماینده مجلس خبرگان رهبری:

سکوت کشورهای عربی در قبال کشتار غزه شرم آور است

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه بهشهر، تصریح کرد: رژیم غاصب صهیونیستی مکان های تحت نظر سازمان ملل را بمباران کردند ولی همه سران کشورهای عربی کور و لال شدند و در نهایت هم رژیم صهیونیستی مجبور شد در مقابل مقاومت مردم غزه به شکست خود اعتراف کند.
امام جمعه بهشهر

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا بهشهر، حجت الاسلام والمسلمین سید صابر جباری، نماینده مردم استان مازندران در مجلس خبرگان رهبری، امروز در جمع مردم بهشهر با بیان این که تقوا امر ارزنده ای است که انسان باید نسبت به آن توجه ارزنده ای داشته باشد، گفت: تقوا محوری مسیر زندگی انسان را به سمت تعالی و تکامل سوق داده و اثرات ارزنده ای برای او دارد.


وی با اشاره به این که تا می توانید پرهیزگار و با تقوا باشید، بیان داشت: به خصوص جوانان در هر کاری باید تقوا و صبر را پیشه خود کنند که عنایت خداوند منان همیشه همراه شما خواهد بود.


حجت الاسلام والمسلمین جباری با اشاره به فجایع رژیم غاصب صهیونیستی در نوار غزه، افزود: دشمنان اسلام همه توان خود را در قضیه غزه گذاشتند وکودکان، پیران، بیماران و مردم عادی را کشتند و بیمارستان ها، مدارس و خانه ها را زده اند تا به اهداف خود برسند.


امام جمعه بهشهر، تصریح کرد: رژیم غاصب صهیونیستی مکان های تحت نظر سازمان ملل را بمباران کردند ولی همه سران کشورهای عربی کور و لال شدند و مردند و دم در نیاوردند و در نهایت هم رژیم صهیونیستی مجبور شد در مقابل مقاومت مردم غزه به شکست خود اعتراف کند.


وی ادامه داد: مجامع بین المللی در این راستا سکوت کرده و چشم خود را بر روی جنایات و کشتار بسیاری که در غزه صورت می گیرد بسته اند که جای تأسف دارد و باید اقدام عملی در این خصوص صورت گیرد.
 
نماینده مجلس خبرگان رهبری با بیان این که متأسفانه مجامع بین المللی در برابر بسیاری از اعمال ناپسندی که از خودشان و ایادی شان روی می‌دهد عکس‌العمل نشان نمی‌دهند، تصریح کرد: اگر حقوق بشر غربی‌ها زیر سؤوال برود برای آنان مشکل ایجاد می‌شود اما اگر همین مسأله برای مردم مظلوم و بی‌دفاع اتفاق بیفتد، آسوده می نشینند و عکس العملی ندارند.


نمیاینده مجلس خبرگان، ادامه داد: از نیروهای دوست دار انقلاب اسلامی از جمله حماس و جهاد اسلامی و از مقلدان مخلص امام خامنه ای، حزب الله قهرمان و سردار سلیمانی عزیز تشکر می کنیم ،همان طوری که رزمندگان فلسطین از رهبری و ملت انقلابی ایران اسلامی برای این حمایت که سبب پیروزی مقاومت غزه شد تشکر کردند.


وی با بیان این که مدیران باید برای مردم خوب این کشور تمام توانشان را برای بهتر خدمت کردن به میدان بیاورند، بیان داشت: خدمت به مردم امری ارزنده و مهم است که مدیران کشور باید به آن توجه داشته باشند.


حجت الاسلام والمسلمین جباری، تصریح کرد: مدیران باید تلاش کنند تا رضایت مردم که رضای خداوند منان است را بدست آورند و همه باید با حفظ وحدت با محوریت بهره گیری از تعالیم و رهنمودهای گرانقدر رهبر معظم انقلاب اسلامی حرکت کنیم. /950/پ202/ب

ارسال نظرات