۱۹ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۴:۲۳
کد خبر: ۲۱۵۸۳۳
مدیر کل ارشاد اردبیل:

رسالت خبرنگاران تنویر افکار عمومی است

خبرگزاری رسا ـ مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل، با اشاره به ضرورت توجه ویژه به خبرنگاران و اصحاب رسانه، گفت: نگاه ما به خبرنگاران و اصحاب رسانه به عنوان یک چراغ روشن‌کننده و نور بخش است.
ناصر اسحاقي، مدير کل فرهنگ و ارشاد اسلامي اردبيل

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اردبیل، سید ناصر اسحاقی، مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل، ظهر امروز در جلسه شورای فرهنگی این اداره کل، با تبریک روز خبرنگار، خاطرنشان کرد: موضوع مربوط به گرامیداشت روز خبرنگار در نقطه طلایی توجه مدیران و مسؤولان ذیربط استان قرار گرفته است.

 

وی افزود: نگاه ما به خبرنگاران و اصحاب رسانه به عنوان یک چراغ روشن‌کننده و نور بخش است چرا که تنویر افکار عمومی به عنوان رسالت خبرنگاران همان روشن‌کننده مسیر راه و حرکت روبه جلو در انجام رسالت و مسؤولیت‌ها است که در این باب نباید مسامحه‌ای صورت بگیرد.

 

اسحاقی، تصریح کرد: همزمانی روز خبرنگار با برگزاری تعداد زیادی از برنامه های فرهنگی در اردبیل مانند هفته فرهنگ رضوی و روز ملی اردبیل باعث شد تا برگزاری روز خبرنگار کمی دیرتر برگزار شود.

 

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل، اظهار داشت: با هماهنگی با استاندار اردبیل قرار بر این شده که مراسم روز خبرنگار طوری برگزار شود که فرصت مناسبی برای تجلیل از این عزیزان که در عرصه آگاه سازی و ارتقای فرهنگ جامعه و رفع موانع و مشکل ها زحمات فراوانی را متحمل می شوند فراهم شود.

 

این مسؤول، افزود: هفته گرامیداشت مقام خبرنگار از هفدهم مرداد ماه سالروز شهادت شهید محمود صارمی خبرنگار ایرنا آغاز و تا روز چهارشنبه ادامه می یابد و در همان روز برنامه تجلیل اصلی از خبرنگاران تلاشگر استان اردبیل با حضور معاون وزیر ارشاد برگزار خواهد شد./937/پ203/ب4

ارسال نظرات