۲۱ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۶:۱۷
کد خبر: ۲۱۶۱۲۱
امام جمعه دزفول:

اسرائیل جز زبان تحدید زبان دیگری را نمی فهمد

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه دزفول گفت: رژیم اشغالگر قدس جز زبان تحدید زبان دیگری را نمی فهمد و مذاکره نمی تواند به جنایات اسرائیلی ها پایان دهد.
حجت الاسلام قاضي دزفولي ، امام جمعه دزفول

حجت الاسلام سید محمدعلی قاضی دزفولی، امام جمعه دزفول، در گفت‎وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب، درباره اهمیت مسلح شدن مقاومت فلسطین در برابر رژیم جنایتکار صهیونیستی به عنوان یک راهبرد اساسی در منطقه، تأکیدکرد: رژیم اشغالگر قدس جز زبان تحدید زبان دیگری را نمی فهمد و مذاکره نمی تواند به جنایات اسرائیلی ها پایان دهد.

امام  جمعه دزفول با بیان این که امروزه مردم غزه متوجه شده اند که تنها راه مبارزه مقاومت است، ادامه داد: مردم غزه متوجه این مسأله مهم شده اند که تنها از راه مقاومت و ایستادگی می توان نسخه رژیم پوشالی صهیونیستی را در هم پیچید و به حقوق مشروع خود دست پیدا کنند.

وی در ادامه گفت: همان گونه که رهبر معظم انقلاب فرمودند، مسلح شدن مقاومت مهم‎ترین راه حل ممکن در مقابله با رژیم تادندان مسلح صهیونیستی است و از این راه می توان همه معادلات از پیش طراحی شده اسرائیل غاصب را در منطقه برهم زد.

حجت الاسلام قاضی دزفولی با اشاره به ضرورت همدلی و اتحاد مسلمانان در حمایت از مردم مظلوم غزه تأکید کرد: غزه، مهم‎ترین مسأله جهان اسلام است و کشورهای اسلامی با قطع روابط سیاسی و اقتصادی خود با رژیم صهیونیستی می توانند فشار قابل توجهی بر رژیم جنایتکار اسرائیل وارد کنند.

وی افزود: مسلمانان جهان با نشان دادن خشم خود از حملات بی‎رحمانه اسرائیل غاصب در غزه، می توانند مانع تحمیل سازش دولت های مسلمان دربرابر خواسته های آمریکا و غرب شوند و سبب انزوای سیاسی صهیونیست ها شوند.

این استاد حوزه علمیه تصریح کرد: تاکنون هیچ‎گاه تاریخ در این ابعاد شاهد چنین نسل کشی نبوده که در یک جنگ، نزدیک به 2000 تن بمب و موشک بر سر مردم بی دفاع ریخته شود.

 رییس شورای فرهنگ عمومی دزفول ادامه داد: جوامع بین المللی باید به سکوت مرگبار خود پایان داده و هر چه سریع‎تر این جنایات را محکوم کنند؛ بنابراین تاریخ، درباره کسانی که مدعی حقوق بشر هستند قضاوت خواهد کرد.

حجت الاسلام قاضی دزفولی به نقش گروه تکفیری داعش در برهم زدن صلح و امنیت منطقه اشاره کرد و گفت: گروه تکفیری داعش دست پنهان استکبار جهانی است که در راستای اهداف صهیونیست ها عمل می کند.

امام جمعه دزفول یادآور شد: گروه تکفیری داعش با ایجاد تفرقه میان مسلمانان، به یهودیان صهیونیست کمک می کند تا به دور از چشمان مسلمانان به جنایت های خود در غزه ادامه دهند./9462/ت302/ب2

ارسال نظرات