۲۳ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۹:۰۲
کد خبر: ۲۱۶۳۹۳
فردا برگزار می شود؛

راهپیمایی مردم کرمانشاه در حمایت از مظلومیت مردم غزه

خبرگزاری رسا ـ رییس شورای هماهنگی کرمانشاه از برگزاری تجمع مردم این استان پس از نماز جمعه این هفته در حمایت از مردم مظلوم غزه خبر داد.
راهپيمايي در حمايت از مردم غزه

به گزارش خبرگزاری رسا،  عباس سروری، رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کرمانشاه با اشاره به این که امروز همه دنیا از جنایات رژیم اشغالگر قدس انگشت به دهان مانده است، گفت: تا دیروز مجامع بین المللی و جقوق بشری از پایمال شدن حقوق مسیحیان و دیگر اقلیت ها در برخی از کشورهای دنیا دم می زدند، اما امروز می بینیم که چشمان بینای دیروز این دوستان به کلی نابینا شده است و تکه تکه شدن کودکان و زنان مسلمان غزه را به هیچ وجه نمی بینند.

 

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کرمانشاه با صدور اطلاعیه‌ای اعلام کرد: مردم کرمانشاه بعد از نماز جمعه این هفته 24 مرداد ماه سال 93، در حمایت از مردم مظلوم غزه از مسجد جامع تا میدان آزادی شهر کرمانشاه راهپیمایی می‌کنند.

 

این اطلاعیه ضمن ابراز هم‌دردی با مردم ستم‌دیده غزه و محکومیت نسل‌کشی و قتل عام عمومی غیرنظامیان بی‌گناه، می‌افزاید: مردم کرمانشاه جمعه این هفته پس از اقامه نماز در تظاهرات ضدصهیونیستی، خشم و نفرت خود را علیه کشتار بی‌رحمانه رژیم اشغال‌گر قدس فریاد می‌زنند.

 

در این اطلاعیه از عموم مردم خواسته شده با حضور حماسی و انقلابی خود، فریاد رسای مظلومیت و حقانیت فلسطین را به گوش سازمان‌های مدعی حقوق بشر و وجدان‌های آگاه و چشمان بیدار جهان برسانند./998/د102/ب1

ارسال نظرات