۱۴ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۶:۲۸
کد خبر: ۲۱۹۴۵۷
امام جمعه موقت ‌کاشان:

دشمنی آمریکا با ایران تمام ناشدنی است

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه موقت کاشان دشمنی اسرائیل و آمریکا با ایران را تمام نا شدنی دانست و گفت: ملت ایران از مسؤولان نظام جمهوری اسلامی می خواهند در مذاکره با دشمن قدرت مندانه از نظام دفاع کنند.
حجت الاسلام و المسلمين علي احتشام

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا درکاشان، حجت الاسلام علی احتشام امام جمعه موقت کاشان امروز در خطبه های این هفته نماز جمعه در مصلای بقیه الله الاعظم این شهرستان با اشاره به  رهنمودهای رهبرمعظم انقلاب در دیدار با اعضای هیات دولت همچنین اعضای مجلس خبرگان و تأکید معظم له در حمایت همه جانیه از مسؤولان و ریاست جمهوری و هیأت دولت گفت: مرز بین انتقاد و انتقام در این جا روشن می شود که چه کسی منتقد و چه کسی منتقم است.

 

 

وی افزود: منتقد کسی است که زحمات یک ساله و خدمات یک سال گذشته دولت را در کنار برخی ضعف ها بیان کند اما برخی افراد تنها نقاط ضعف را برجسته می کنند که این امر بیانگر این است که آنها منتقد نیستند و منتقم هستند و به دنبال انتقال و تخریب هستند.  

 

 

امام جمعه موقت کاشان یاد آورشد: درکنار خدمات دولت در یکسال گذشته برخی ضعف ها نیز وجود دارد و مشخص شده  است که جمهوری اسلامی  هرچه به آمریکا نزدیک تر شده است آنها به جای نشان دادن حسن نیت خود، مذاکرات جمهوری اسلامی به حساب موضع ضعف ایران گذاشته اند.

 

 

به گفته وی، آنها نه تنها تحریم ها را کاهش ندادند بلکه عذر بدتر از گناه نیز آوردند و با اعمال تحریم های جدید علیه ایران بعد از مذاکرات، تحریم های اعمال شده را به گذشته نسبت دادند تا پیش بینی رهبر معظم انقلاب مبنی بر این که به مذاکرات با آمریکا خوشبین نیست محقق شود.

 

 

امام جمعه موقت کاشان دشمنی اسرائیل و آمریکا با ایران را تمام شدنی ندانست و گفت: ملت ایران از مسؤولان نظام جمهوری اسلامی می خواهند در مذاکره با دشمن قدرت مندانه از نظام دفاع کنند چرا که ملت ایران در 8 سال جنگ تحمیلی جانانه ایستاد و یک قدم ازآرمان های خود عقب نشینی نکرد و دوره مظلومیت نیز به کسی باج نداد و در دوره قدرت که گنبد آهنین را به گنبد آتشین تبدیل کرد نیز به دشمن باج نخواهد داد.   

 

 

حجت الاسلام احتشام در ادامه اعزام پهباد هرمس اسرائیلی به منطقه نطنز در داخل خاک ایران را برای سرپوش گذاشتن و انحراف افکار عمومی جهان از شکسست های اطلاعاتی، سیاسی، نظامی در غزه و حتی شکست های اجتماعی و اخلاق آمریکا و رژیم صهیونیستی دانست و تأکید: دشمن بیش از  یک دهه است که توسط آواکس ها و ماهواره ها و حتی نیروهای جاسوس خود  هراطلاعاتی را که از سایت نطنز لازم بوده است کسب کرده و نیازی به ارسال پهباد هرمس به سایت نطنز نداشتند.

 

 

وی افزود: دشمن با فرستادن هرمس به ایران می خواست به دنیا بگوید همانگونه که ایران توانست با فرستادن ابابیل از مجتع هسته ای دیمورا و پایگاه های دیگر اسرائیل و حتی از اتوبوس افسران نطامی اسرائیل بهترین اطلاعات را تهیه کند و بعد به صورت دقیقی اتوبوس افسران رژیم صهیونیستی را نشانه بگیرد ما نیز می توانیم با ارسال هرمس به ایران قدرت خود را نشان دهیم اما قدرت الهی ملت یک بار دیگر مشتی  شد و در قالب موشک به هواپیمای جاسوسی هرمس رژیم صهیونیستی اصابت کرد.

 

 

امام جمعه موقت کاشان گفت: خداوند متعال به جمهوری اسلامی و ملت قهرمان ایران این توفیق را داده است که یک گام جلوتر از دشمن حرکت کرده و از این به بعد نیز طعم شکست های متمادی دیگری بر رژیم صهیونیستی اسرائیل و اربابان آنها خواهیم چشانید.

 

 

حجت الاسلام احتشام همچنین دومین هدف رژیم صهیونیستی از ارسال هواپیمای جاسوسی هرمس به ایران را بهانه ای برای کشانیدن مذاکرات به سمت و سوی تأسیسات فردو اعلام کرد و گفت: عدم توانایی حمله نظامی دشمن به تأسیسات فردو باعث شده است تا دشمن در مذاکرات هسته ای به دنبال تبدیل تأسیسات فردو به تأسیسات آزمایشگاهی و تحقیقاتی باشد.    

 

 

امام جمعه موقت کاشان در ادامه گروه تروریستی داعش را محصول فرآوری شده و ساخته و پرداخته آمریکا و رژیم صهیونیستی دانست و یاد آورشد: طی سه سال گذشته که ماشه داعش به طرف مردم بیگناه و قتل عام  مردم کشور های سوریه و عراق بود و با سرهای بریده فوتبال بازی می کردند و ماشه داعش برایشان ارزش داشت فکر می کردند با ماشه داعش می توانند در برابر عزت اسلام و انقلاب اسلامی و مقاومت منطقه ای بایستند.

 

 

وی با اشاره به این که امروزکه ماشه داعش به دردشان نمی خورد اما لاشه داعش به دردشان می خورد گفت: آمریکا در چنین موقعیتی با اعزام هواپیماهای خود به منطقه و بمباران منطقه در اشغال داعش می خواهند از لاشه داعش برای خودشان آبرو فراهم کنند و مدعی شوند در صف مبارزه با تروریسم قراردارند.

 

 

به گفته وی پخش تصاویر کشتن شدن دو خبرنگار آمریکایی توسط  تروریست های داعش نیز مانند ماجرای 11 سپتامبر و برج های دوقلو کار خود آمریکایی ها است.

 

 

حجت الاسلام و المسلمین احتشام یاد آورشد: آمریکایی ها برای شهروندان خود هیچ ارزشی قائل نیستند و  برای انجام حمله به کشور عراق به هر بهانه ای متوسل می شوند حتی اگر قرار باشد دو خبرنگار آمریکایی را نیز قربانی کنند. 

 

 

امام جمعه موقت کاشان در ادامه  یاد آورشد: امروز نیز حضور پررنگ شیعیان در یمن و راهپیمایی اعتراضی میلیونی مردمی در این کشور که همان  پیام انقلاب و عزت و عظمت ملت ایران در ماجرای غزه بود چنان لرزه ای بر اندام رژیم آل سعود انداخته است و نگران این هستند که حکومت یمن نیز به صف  حکومت ها و ساختارهای مقاومت منطقه ای ایران بپیوندد.

 

 

امام جمعه موقت کاشان حرکت های منطقه برای دفاع از ارزش های انقلاب و امام و آرمان های شهدا را برای جهان دارای پیام دانست و گفت: امروز رییس جمهور، رییس مجلس و نخست وزیر عراق و همچنین رییس جمهور و ساختار سیاسی سوریه و مابقی ساختارها در لبنان و غزه خیل عظیم مردم غزه در تظاهرات رسمی خود  بعد از جنگ 50 روزه برای اولین بار در برابر دوربین های روشن  و چشم های نامحرم جهانی از بزرگترین حامی مقاومت، یعنی مردم وفادار ایران تقدیر و تشکرکردند./1307/پ202/ب4

ارسال نظرات