۱۵ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۵:۱۶
کد خبر: ۲۱۹۵۶۴
معاون تهذیب حوزه علمیه قزوین:

همایش بزرگداشت علامه طباطبایی برگزار می‌شود

خبرگزاری رسا ـ معاون تهذیب حوزه علمیه قزوین، گفت: همایش بزرگداشت علامه طباطبایی در قزوین برگزار می‌شود.
حجت الاسلام علي عباسي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در قزوین، حجت الاسلام علی عباسی، معاون تهذیب حوزه علمیه قزوین ظهر امروز شنبه پانزدهم اردیبهشت در نشست خبری که در سالن اجتماعات مرکز پاسخگویی استان برگزار شد، گفت: در استان قزوین از سوی مدیریت حوزه علمیه قزوین همایش هایی در راستای بزرگداشت عالمان برجسته کشور داشتیم.

 

وی در ادامه افزود: این بار نیز این همایش به پاس خدمات ارزشمند و ماندگار علامه طباطبایی در این استان عالم برگزار می‌شود.

 

حجت الاسلام عباسی بیان داشت: این همایش با سخنرانی آیت‌الله تحریری، حجت‌الاسلام حسینی آملی، ابراهیم دینانی و سید محمد الهی و با حضور جمعی از علمای برجسته استان و کشور و سه تن از شاگردان این عالم فرهیخته برپا می‌شود.

 

دبیر برگزاری همایش علامه طباطبایی درباره هدف از برگزاری این همایش توضیح داد: هدف از برگزاری این همایش شناساندن اسطوره هایی از علم و فضیلت است که باید بیش از پیش این اسطوره های علمی و حوزوی را به نسل نوجوان و جوان همچنین طلاب بشناسانیم.

 

این استاد حوزه و دانشگاه در پایان گفت: این همایش با همکاری حوزه علمیه قزوین و دفتر امام جمعه در 18 شهریور ساعت 15 در سالن اجتماعات دانشگاه بین المللی حضرت امام خمینی(ره) وبا  حضور نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه قزوین و استاندار قزوین برگزار خواهد شد./955/پ202/ب4

ارسال نظرات