۳۰ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۳:۵۹
کد خبر: ۲۲۱۷۹۹
مدیر ارتباطات بین‌الملل مرکز نور:

غرب، وحدت مسلمین را هدف گرفته است

خبرگزاری رسا ـ مدیر ارتباطات بین‌الملل مرکز تحقیقات کامپیوتری علوم اسلامی گفت: امروز دولت‌های غربی در راستای اهداف استکباری خویش، قلب مسلمانان را هدف قرار داده و مصمم‌اند وحدت و یکپارچگی آنان را متزلزل کنند.
محسن مس چي مدير ارتباطات بين‌الملل مركز تحقيقات كامپيوتري علوم اسلامي

به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از نورسافت، محسن مس‌چی، مدیر ارتباطات بین‌الملل مرکز تحقیقات کامپیوتری علوم اسلامی در دیدار جمعی از اساتید و دانشجویان مقطع دکتری کشور عراق از مرکز نور، گفت: امروز دولت‌های غربی در راستای اهداف استکباری خویش، قلب مسلمانان را هدف قرار داده و مصمم‌اند وحدت و یکپارچگی آنان را متزلزل کنند.

 

وی افزود: مبارزه با اسلام و اسلام‌ستیزی رسالت و هدف دیرینه دشمنان شرق و غرب عالم از دیرباز تاکنون بوده است که امروز با شیوه‌ها و تکنیک‌های نوینی وارد عرصه جهانی شده است.

 

مدیر ارتباطات بین‌الملل مرکز تحقیقات کامپیوتری علوم اسلامی کلیه فرق و مذاهب اسلامی را نشأت‌گرفته از دین مبین اسلام دانست و تصریح کرد: امروز دشمنان کوته‌فکر و سنگین‌عقل باید بدانند جامعه بزرگ اسلامی با کلیه ابعاد وجودی که دارد، دارای هدفی واحد و یکسان هستند که همان سربلندی و عزت بیش از پیش اسلام هستند.

 

مسچی بر حفظ وحدت و انسجام بیش از پیش مسلمانان تأکید کرد و در پایان گفت: این انسجام و یکپارچکی موجب عزت و عظمت بیش از پیش اسلام شده و دشمنان را در طرح و نقشه‌ها‌یشان ناامید می‌کند./907/د102/ی

ارسال نظرات