۰۲ مهر ۱۳۹۳ - ۱۷:۰۲
کد خبر: ۲۲۲۴۱۸
مدیر کل تبلیغات اسلامی فارس:

علم بدون معنویت باعث تخریب جهان هستی می‌شود

خبرگزاری رسا ـ حجت‌الاسلام محمودی نژاد در مراسم بازگشایی مدرسه دخترانه علوم و معارف اسلامی صدرا، علم بدون معنویت را مخرب دانست.
علم بدون معنویت باعث تخریب جهان هستی می‌شود

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در فارس، حجت‌الاسلام سید ولی‌الله محمودی نژاد، مدیر کل تبلیغات اسلامی استان فارس، در مراسم بازگشایی مدارس صدرا گفت: دشمنان ما بر خود می بالند که دارای علوم مختلف هستند اما علوم بدون معنویت هیچ ارزشی ندارد و باعث نابودی بشریت می‌شود.

حجت‌الاسلام محمودی نژاد اظهار داشت: هر علمی که متضمن فایده باشد، آن علم از نظر اسلام، خوب و مورد توصیه و تشویق است.

وی در ادامه افزود: هر علمی که موضوع آن از نظر اسلام موجب سعادت و پیشرفت فرد یا اجتماع بشود و جهل به آن سبب عقب ماندگی فرد و اجتماع گردد، چنین علمی مورد تایید اسلام بوده و به آن توصیه می‌کند و بر عکس، هر علمی که مانع از پیشرفت و سعادت فرد و اجتماع بشود، اسلام باآن مخالف است.

مدیر کل تبلیغات اسلامی فارس ضمن تبیین نقش حیاتی و سودمند معلمان، مربیان در تعالی و سعادت جامعه افزود: اگر مدارس و معلمین و مربیان ما و درواقع همه مجموعه تحت امر آموزش و پرورش بطور صحیح و متعهدانه به وظایفشان عمل کنند تاثیر بسزایی در تربیت نسل و تعالی آنها خواهد داشت.

شایان ذکر است، مدارس علوم و معارف اسلامی فارس با عضویت 1350 دانش آموز در شش شهرستان فارس  در سال 93 قبولی 90 درصدی در ورود به دانشگاه های کشور را داشته است./919/پ203/ب

ارسال نظرات