۱۱ مهر ۱۳۹۳ - ۱۵:۱۷
کد خبر: ۲۲۳۸۰۰
حجت‌ا‍‌لاسلام تقوی:

ادامه راه شهدا در پیروی از ولایت فقیه است

خبرگزاری رسا ـ رییس شورای سیاست گذاری ائمه جمعه کشور با تاکید بر این که امروز ادامه راه شهدا یک وظیفه مهم است، تصریح کرد: ادامه راه شهدا با پیروی از ولایت فقیه و عمل به وصیت نامه های شهدا امکان‌پذیر است.
حجت الاسلام تقوي رييس شوراي سياست گذاري ائمه جمعه کشور

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بهشهر، حجت الاسلام والمسلمین سید رضا تقوی، رییس شورای سیاست گذاری ائمه جمعه کشور، امروز در آیین بزرگداشت اربعین حجت الاسلام والمسلمین سید صابر جباری امام جمعه فقید بهشهر و نماینده مردم مازندران در خبرگان رهبری و یادواره هشتصد شهید بهشهر، افزود: شهدا با ولایتمداری و اخلاص راه خود را بازیافتند و به سرمنزل مقصود و دیدار معبود شتافتند.


وی، اظهار داشت: بزرگداشت نام و یاد شهدا مهمترین وظیفه ما است که هر چه داریم از ایشان است و شهدا بر شهر عشق قدم گذاشتند و هیچ زبانی توانایی ندارد تا رشادت هایشان را بیان کند.


حجت الاسلام والمسلمین تقوی، ادامه داد: مقاومت شهدا مقاومت را شرمنده کرد و صبر و اسقامت شهدا، صبر و اسقامت و بردباری را به زانو درآورد.


رییس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور، گفت: شهیدان با پای عشق به میدان جنگ رفتند و امروز با پای استدلال نمی شود در این میدان وارد شد.


حجت الاسلام والمسلمین تقوی با تاکید بر این که امروز ادامه راه شهدا یک وظیفه مهم است، تصریح کرد: ادامه راه شهدا با پیروی از ولایت فقیه و عمل به وصیت نامه های شهدا ادامه خواهد داشت.

 

وی پیشرفت های مختلف امروز نظام مقدس جمهوری اسلامی را مروهن خون های پاک شهدا دانست و بیان داشت: تکریم و تجلیل از مقام شامخ شهدا یک وظیفه و تکلیف مهم است که هر چه در این مسیر گام برداریم و سرمایه گذاری کنیم کم است.


رییس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور با بزرگداشت نام و یاد حجت الاسلام والمسلمین جباری امام جمعه فقید بهشهر، گفت: فقدان این عالم بزرگوار برای مردم، جامعه اسلامی و حوزه‌های‌علمیه سخت است و امیدواریم که نصایح و پندها و اندرزهای ایشان همواره در جامعه زنده و طنین انداز باشد.


وی، افزود: چهارده سال مسؤول ستاد نماز جمعه در کشور هستم و 800 امام جمعه در کشور فعال هستند و در این مدت ایشان را فردی مخلص، مردم دار و ولایتمدار دیدم که در اجتماع نماز جمعه یک تقاضای شخصی نداشتند و یکبار گلایه نکردند.

 

حجت الاسلام والمسلمین تقوی، ادامه داد: گاهی در طول 36 سال خدمت به نظام و اسلام مورد ستم قرار گرفتند اما هیچ گاه گلایه نکردند و دارای شخصیت برجسته ای بودند که باید راه و یاد و نامشان ادامه یابد./1317/پ202/ی

ارسال نظرات