۱۴ مهر ۱۳۹۳ - ۱۰:۵۵
کد خبر: ۲۲۴۰۷۶
مبلغان جهادی(9)

عدم شکل‌گیری جبهه‌های فرهنگی مهم‌ترین مشکل تبلیغ جهادی

خبرگزاری رسا ـ مدیر گروه تبلیغی جهادی امیر بیان، عدم شکل‌گیری جبهه‌های فرهنگی را مهم‌ترین مشکل تبلیغ جهادی دانست و گفت: همه دغدغه کار جبهه‌ای دارند اما هنوز نتوانستیم یک خاکریز واحد در استان‌ها تشکیل دهیم و برای کار جبهه‌های مدلسازی کنیم.
اردوي جهادي در منطقه دشت احمد قم

حجت‌الاسلام سامان هادی‌پور، مدیر گروه تبلیغی جهادی امیر بیان در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا با ارائه گزارش مختصری از فعالیت‌های این گروه در مناطق مختلف تهران، از طرح تبلیغی جدیدی خبر داد که قرار است، محرم امسال در 10 استان کشور اجرایی شود.

 

وی افزود: فعالیت‌های گروه تبلیغی جهادی امیر بیان از سه سال پیش در دو منطقه تهران آغاز شد و در این مدت سه ساله، به 16 منطقه ارتقا پیدا کرد که محرم سال گذشته 73 هزار دانش‌آموز را با 236 مبلغ پوشش داد.

 

مدیر گروه تبلیغی جهادی امیر بیان اظهار داشت: برای ارزیابی میزان موفقیت فعالیت‌های گروه در تهران، سال گذشته از 8 هزار دانش‌آموز نظرسنجی مکتوب به عمل آمد، که 87 درصد عالی و خوب، 10 درصد متوسط و تنها 3 درصد عملکرد مبلغان را ضعیف ارزیابی کردند.

 

وی خاطرنشان کرد: این سبک تبلیغی که به صورت آزمایشی بین دانش‌آموزان تهرانی به انجام رسید، محرم امسال در استان‌های گلستان، مازندران، گیلان، تهران، قم، یزد، فارس، کرمان، لرستان و سیستان و بلوچستان با اعزام گروه‌های تبلیغی اجرا می‌شود.

 

حجت‌الاسلام هادی‌پور در ادامه از مسؤولان امر خواست که مقدمات فعالیت‌های تبلیغی را برای مبلغان فراهم کنند تا حداقل گروه‌های تبلیغی دغدغه امکاناتی مانند ایاب و ذهاب، اسکان و تغذیه را نداشته باشند.

 

وی عدم شکل‌گیری جبهه‌های فرهنگی را مهم‌ترین مشکل تبلیغ جهادی عنوان و ابراز کرد: همه دغدغه کار جبهه‌ای دارند اما هنوز نتوانستیم یک خاکریز واحد در استان‌ها تشکیل دهیم و برای کار جبهه‌های مدلسازی کنیم تا گروه‌های تبلیغی مختلف با یک شکل مشخص، کار واحدی انجام دهند.

 

مدیر گروه تبلیغی جهادی امیر بیان با تأکید بر این‌که پراکندگی به گروه‌های جهادی لطمه می‌زند، گفت: باید مدلی برای همکاری گروهی گروه‌های تبلیغی جهادی تدبیر شود تا جلو خسارت‌های سنگینی که نتیجه عدم اتحاد و موازی کاری‌های متعدد است، گرفته شود./920/ت302/ی

ارسال نظرات