۱۷ مهر ۱۳۹۳ - ۱۶:۵۵
کد خبر: ۲۲۴۷۴۹
رییس اداره تبلیغات اسلامی دزفول خبرداد؛

راهپیمایی عاشقان اهل بیت در روز عید غدیرخم در دزفول

خبرگزاری رسا ـ رییس اداره تبلیغات اسلامی دزفول گفت: در روز عید غدیرخم عاشقان اهل بیت(ع) راهپیمایی با شکوهی را در دزفول برگزار خواهند کرد.
عيد سعيد غدير خم

حجت الاسلام مرتضی بیگدلی، رییس اداره تبلیغات اسلامی دزفول، در گفت‎و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با تبریک به مناسبت هفته ولایت به تشریح برنامههای اداره تبلیغات اسلامی دزفول در این روزهای با برکت پرداخت و اظهارداشت: اهل بیت(ع) داراییهای ارزشمند شیعیان هستند.

وی در ادامه از برگزاری راهپیمایی بزرگ عاشقان اهل بیت(ع) در دزفول خبرداد و بیان‎داشت: در روز عید غدیر مردم مقاوم و شهیدپرور دزفول از فلکه مثلث تا آستانه با برکت سبز قبا راهپیمایی خواهند کرد.

رییس اداره تبلیغات اسلامی دزفول به برنامه‎های ستاد غدیر اداره تبلیغات اسلامی دزفول اشارهکرد و خاطرنشان کرد: روز گذشته گردهمایی با عنوان تجلیل از خواهران مداح و پیشکسوت در امور فرهنگی در سالن ایثار دزفول برگزار شد.

حجت الاسلام بیگدلی در ادامه از برگزاری جشن ویژه کودکان قرآنی دزفولی به مناسبت فرا رسیدن هفته ولایت خبرداد و افزود: جشن ویژه کودکان قرآنی در مهد قرآن اداره تبلیغات اسلامی دزفول با حضور مسؤولان فرهنگی و قرآنی تبلیغات اسلامی دزفول برگزار خواهد شد./9453/ت303/ب2

ارسال نظرات