۱۹ مهر ۱۳۹۳ - ۱۲:۵۸
کد خبر: ۲۲۴۹۷۸
معاون تبلیغ حوزه های علمیه لرستان:

پیروی از ولایت مهم ترین عامل سعادت بشر است

خبرگزاری رسا ـ معاون تبلیغ و تهذیب حوزه های علمیه لرستان با تأکید بر تبیین فرهنگ غدیر در جامعه گفت: پیروی از ولایت مهم ترین عامل سعادت بشر و ناامید شدن دشمنان اسلام است.
غدير

حجت الاسلام محمد ولی پور، معاون تبلیغ حوزه های علمیه لرستان، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، با گرامی‎داشت دهه ولایت، بیان داشت: حکومت جهانی اهل‌بیت(ع) نتیجه غدیر است و توطئه های دشمن نمی تواند کوچک ترین خللی در جامعه اسلامی وارد کند.

وی با بیان این که ترویج فرهنگ غدیر در جامعه مسأله ای ضروری است، افزود: حوزه های علمیه و نهادهای فرهنگی در این راستا مسؤولیت خطیری بر دوش دارند.

حجت الاسلام ولی پور خاطرنشان کرد: تبیین و ترویج فرهنگ ولایت به ویژه بین نسل جوان، موجب پاسداری از دستاوردها و ارزش های انقلاب اسلامی در جامعه می شود.

وی با اشاره به دسیسه های دشمن علیه دین اسلام، خاطرنشان کرد: دشمنان اسلام علیه ولایت فقیه و بی رنگ کردن ارزش های اسلامی در جامعه برنامه ریزی می کنند.

معاون تبلیغ و تهذیب حوزه های علمیه لرستان با تأکید بر تبیین فرهنگ غدیر در جامعه، خاطرنشان کرد: پیروی از ولایت مهم ترین عامل سعادت بشر و ناامید شدن دشمنان اسلام است.

حجت الاسلام ولی پور دهه ولایت را مهم ترین فرصت برای تبیین فرهنگ غدیر دانست و افزود: نهادهای فرهنگی و رسانه ها در این راستا نقش بسزایی دارند که باید بیش از پیش تلاش کنند.

وی با اشاره به بیان خطبه غدیر از سوی پیامبر(ص)، یادآور شد: خطبه غدیر از سوی پیامبر(ص) در  مسیر رفت و آمد آحاد مردم برگزار شد.

معاون تبلیغ و تهذیب حوزه های علمیه لرستان با اشاره به وجود شبهات در جامعه، افزود: شبهات در زمان گذشته نیز وجود داشته اند؛ بنابراین بهترین راه مقابله با آنان تقویت و تبیین معارف و ارزش های اسلامی در جامعه است.

حجت الاسلام ولی پور بیان داشت: اساتید حوزه های علمیه و دانشگاه ها باید در راستای تقویت دینی و علمی نسل جوان تلاش کنند تا در رویارویی با شبهات در جامعه دچار اشتباه نشوند./9459/ت302/ب2

ارسال نظرات