۱۹ مهر ۱۳۹۳ - ۱۹:۲۵
کد خبر: ۲۲۵۰۸۷
به همت معاونت تهذیب حوزه علمیه اصفهان؛

کارگاه غدیر پژوهی وغدیر شناسی درحال برگزاری است

خبرگزاری رسا ـ به همت معاونت تهذیب و تبلیغ حوزه علمیه اصفهان کارگاه آموزشی غدیر شناسی ویژه طلاب برگزار می شود.
معاون تهذيب حوزه علميه اصفهان

حجت الاسلام سید حسین مؤمنی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اصفهان گفت: با توجه به اهمیت بحث واقعه غدیر و نزدیکی این  ایام به عید سعید غدیر و اعزام روحانیان و طلاب در قالب مبلغان به شهرستان‌ها، واحد فرهنگی حوزه علمیه اصفهان زیر نظر معاونت تهذیب و تبلیغ اقدام به برگزاری کارگاه آموزشی غدیر شناسی ویژه طلاب کرده است.

 



معاون تهذیب و تبلیغ حوزه علمیه اصفهان بیان کرد: این کارگاه با حضور اساتیدی از حوزه علمیه قم از جمله حجت الاسلام عصیری و حجت الاسلام طبسی(فرزند آیت الله نجم الدین طبسی) که از مؤلفان کتب مختلف در زمینه غدیر شناسی و غدیر پژوهی هستند، در مرکز مدیریت حوزه علمیه اصفهان برگزارمی شود.



وی هدف از برگزاری این کارگاه آموزشی غدیر پژوهی را، شناخت ولایت حضرت علی(ع) دانست و تصریح کرد: در این کارگاه بر پایه علتها و استدلال با استفاده از منابع آیات و روایات شیعه و اهل سنت ولایت حضرت علی(ع) تشریح میشود.



حجت الاسلام مؤمنی افزود: از دیگر اهداف برگزاری این کارگاه آموزشی تخصصی هدف ویژه طلاب و روحانیان مبلغ، آشنایی هرچه تخصصی تر مبلغان و طلاب با شبهات مطرحی در این عرصه و همچنین ارتقاء سطح اطلاعاتی و آگاهی مبلیغان نسبت به شبهات پیرامون واقعه بزرگ غدیرخم و ترویج هر چه موثرتر بحث ولایت و امامت اعلام کرده اند.



گفتنی است که این کارگاه آموزشی دو روزه و با حضور یکصد مبلغ در مرکز مدیریت حوزه علمیه اصفهان در حال برگزاری است، همچنین قابل به ذکر است که در پایان این کارگاه آموزشی به شرکت کنندگان مدرک پایان دوره از سوی معاونت تهذیب و تبلیغ مرکز مدیریت حوزه علمیه اصفهان اعطاء خواهد شد./939/ت303/ب4

ارسال نظرات