۲۰ مهر ۱۳۹۳ - ۱۳:۲۲
کد خبر: ۲۲۵۲۰۵
معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی لرستان:

مدیریت انقلاب اسلامی برگرفته از فرهنگ غدیر است

خبرگزاری رسا ـ معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی لرستان مدیریت انقلاب اسلامی را برگرفته از فرهنگ غدیر دانست و گفت: انقلاب نشأت گرفته از عدالت حضرت علی(ع) است.
غلامي تبليغات لرستان

حجت الاسلام احمدرضا غلامی، معاون فرهنگی تبلیغت اسلامی لرستان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، با تبریک عید غدیرخم، بیان داشت: وجود ابزار در راستای تثبیت غدیر در حکومت اسلامی ضروری است.

وی با بیان این که در ارائه و خدمت و پیام رسانی غدیر در جامعه ابزار ضروری است، افزود: مردم در این راستا مهم ترین ابزار هستند.

حجت الاسلام غلامی با اشاره به نقش و حضور مردم در عرصه های گوناگون، عنوان داشت: مردم در تثبیت جایگاه غدیر نقش بسزایی دارند.

وی با اشاره به این که پیام غدیر را مردم منتقل کردند، یادآور شد: نقش مردم در گذشته و امروز در صدور پیام غدیر بسیار مؤثر است.

معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی لرستان در ادامه با اشاره به این که پیامبر(ص) در معرفی جانشین خویش کم نگذاشت، تصریح کرد: پیامبر(ص) رسالت خویش را با معرفی امامت تکمیل کرد.

وی با بیان این که در معرفی جانشین پیامبر(ص) تنها مردم مدینه حضور نداشتند، خاطرنشان کرد: پیامبر(ص) در آخرین حج خویش و با حضور جمعیت بسیاری از کشورهای گوناگون، جانشین خویش را معرفی کرد.

حجت الاسلام غلامی با بیان این که پیامبر(ص) حضرت علی(ع) را هم در عمل و هم از طریق لسانی معرفی کرد، افزود: در این راستا شبهه ای باقی نمانده است.

وی در ادامه با اشاره به سخن پیامبر(ص) و بیان جمله مَنْ کُنْتُ مَوْلاهُ، فَهذا عَلِىٌّ مَوْلاهُ، بیان داشت: پیامبر(ص) با بالا بردن دست امام علی(ع)، ایشان را به عنوان مولا و رهبر جامعه اسلامی معرفی کرد.

معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی لرستان با بیان این که در این راستا تعابیر و تفسیر به رأی خویش دارند، افزود: معرفی حضرت علی(ع) به عنوان جانشین از سوی پیامبر جامع و کامل بود و جای هیچ گونه شبهه ای باقی نمانده است.

وی با بیان این که علی(ع) قرآن ناطق است، خاطرنشان کرد: برای مدیریت، هدایت جامعه و جلوگیری از انحراف ادامه راه پیامبر(ص) به حضرت علی (ع) واگذار شد.

حجت الاسلام غلامی در پایان با بیان این که مدیریت امروز انقلاب اسلامی برگرفته از فرهنگ ناب غدیر است، بیان داشت: اصل حاکمیت دین و فلسفه شکل گیری انقلاب اسلامی برگرفته حکومت اسلامی است./9459/ت302/ب2

ارسال نظرات