۲۱ مهر ۱۳۹۳ - ۱۸:۳۵
کد خبر: ۲۲۵۴۷۵

گردهمایی بزرگ بیعت با امیر ولایت در امامزاده صالح برگزار شد

خبرگزاری رسا ـ گردهمایی بزرگ بیعت با امیر ولایت در امامزاده صالح ابن موسی(ع) برگزار شد.
گردهمایی بزرگ بیعت با امیر ولایت در امامزاده صالح برگزار شد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، گردهمایی بزرگ بیعت با امیر ولایت با حضور عالمان حوزه دین و زائرین بقعه مقدسه امامزاده صالح(ع) در  سالن حرم در حال برگزاری است.

به گزارش رسا پس از قرائت آیات کلام الله مجید و مداحی مداحان حاضر، حجت‌الاسلام عبدالعلی گواهی تولیت این بقعه مقدسه پس از عرض تبریک عید غدیر به محضر شهدا و رهبر انقلاب و زائران امامزاده صالح(ع) گفت: انشاالله تا عید غدیر بعد همه جوانان جمع حاضر ازدواج کنند و از نسل آنها ارادتمندان اهل‌بیت زیاد شوند. کسانی که ازدواج کرده‌اند نیز تا سال بعد آنقدر صاحب فرزندانی به نام علی و فاطمه شوند که اسم کم بیاورند.

نماینده ولی فقیه در سپاه محمد رسول الله(ص) تهران با بیان عنایات اهل بیت به شیعیان گفت: امروز 15 استان کشور غرق در نزولات آسمانی است. این هم از عنایات اهل بیت است که در روز غدیر بارانی به این زیبایی را به شهر خشک تهران هدیه کرده است.

متولی امامزاده صالح ابن موسی(ع) با اشاره به خاطرات هشت سال دفاع مقدس و شهیدان گلگون کفن گفت: زنده نگه‌داشتن یاد شهیدان وظیفه فرد فرد ماست.

وی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری گفت: واقعه غدیر اهمیت فراوانی دارد تا آنجایی که مقام معظم رهبری فرموده‌اند: «غدیر یعنی اسلام و اسلام یعنی غدیر»

حجت‌الاسلام گواهی با قدردانی از تمامی کسانی که در این گردهمایی بزرگ بیعت با امیر ولایت شرکت کرده بودند، گفت: این جلسه با همت سازمان تبلیغات، سازمان کل اوقاف و استانداری شمیرانات برگزار شده است.

متولی امامزاده صالح ابن موسی(ع) در ادامه افزود: 1400 سال قبل امیرالمومنین تشکیل حکومت دادند که حدود چهار سال و نیم طول کشید و از آن موقع تا‌بحال حکومت اسلامی تشکیل نشده بود تا اینکه انقلاب اسلامی پدید آمد. امید است مردم و مسؤولان دست به دست هم داده و برای پیشرفت کشورمان تحت ولایت امام علی(ع) تلاش و کوشش در خور مملکت امام زمان کنند./9597/پ202/ب

ارسال نظرات