۲۷ مهر ۱۳۹۳ - ۱۸:۵۱
کد خبر: ۲۲۶۴۷۸
مدیرکل دفتر برنامه‌ریزی آموزش‌های تخصصی خبر داد؛

برگزاری پنج اجلاسیه منطقه‌ای نماز در کشور

خبرگزاری رسا ـ مدیرکل دفتر برنامه‌ریزی آموزش‌های تخصصی سازمان تبلیغات اسلامی گفت: در راستای برگزاری بیست و سومین اجلاسیه سراسری نماز، پنج اجلاسیه منطقه‌ای نماز در استان‌های مختلف برگزار می‌شود.
حجت‌الاسلام علي دارابي مديرکل دفتر برنامه‌ريزي آموزش‌هاي تخصصي سازمان تبليغات اسلامي

 

به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان قم، حجت‌الاسلام علی دارابی مدیرکل دفتر برنامه‌ریزی آموزش‌های تخصصی سازمان تبلیغات اسلامی در دوره آموزشی معاونان فرهنگی ادارات کل تبلیغات اسلامی استان‌های کشور گفت: بیست و سومین اجلاسیه سراسری کمیته نماز به پیشنهاد رییس سازمان تبلیغات اسلامی، «نماز و تعالی فرهنگی» نام گرفت.

 

وی افزود: مفهوم شناسی تعالی فرهنگی در پرتو نماز، مبانی و اصول تعالی فرهنگی در پرتو نماز، سیاست‌ها و راهکارهای تعالی فرهنگی در پرتو نماز، شاخص‌ها و نمادهای تعالی فرهنگی در پرتو نماز، آثار و دستاوردهای تعالی فرهنگی در پرتو نماز و موانع و آسیب‌شناسی تعالی فرهنگی در پرتو نماز 6 موضوع محوری این اجلاسیه در نظر گرفته شده که 51 عنوان فرعی شامل این موضوعات می‌شود.

 

مدیرکل دفتر برنامه‌ریزی آموزش‌های تخصصی سازمان تبلیغات اسلامی با اشاره به تنوع موضوعات فراخوان اظهار کرد: برای ایجاد موج عظیم معنوی در کشور در ساحت نماز، پنج اجلاس منطقه‌ای در استان‌های مختلف کشور برگزار می‌شود که تاکنون اولین اجلاس منطقه‌ای در استان اردبیل با مشارکت استان‌های آذربایجان‌غربی، آذربایجان‌شرقی، زنجان و همدان به مدت دو روز برگزار شده است.

 

حجت‌الاسلام دارابی تصریح کرد: سازمان تبلیغات اسلامی در سال‌های گذشته برای برگزاری اجلاسیه سراسری نماز همکاری خوبی با شورای اقامه نماز داشته ولی امسال برای اولین بار در زمینه علمی و پژوهشی مسؤولیت دارد.

 

جانشین کمیته علمی و پژوهشی اجلاس سراسری نماز پایان آبان ماه را مهلت ارسال مقالات اعلام کرد و افزود: در اجلاسیه قبلی نماز 2500 مقاله به دبیرخانه رسیده و امیدوارم در این دوره تعداد بیشتری مقاله به دبیرخانه ارسال شود.

 

حجت‌الاسلام دارابی در پایان به معاونان فرهنگی ادارات کل تبلیغات اسلامی استان‌های کشور تأکید کرد که در زمینه اطلاع‌رسانی برگزاری این اجلاسیه و شناسایی نویسندگان و پژوهشگران مطرح در حوزه نماز اهتمام داشته باشند.

 

گفتنی است، علاقه‌مندان می‌توانند مقالات خود را به آدرس دبیرخانه کمیته علمی اجلاس به نشانی تهران، خیابان ولی عصر(عج)، خیابان زرتشت غربی، سازمان تبلیغات اسلامی، طبقه اول، معاونت پژوهشی و آموزشی سازمان ارسال کنند./907/د102/ی

ارسال نظرات