۳۰ مهر ۱۳۹۳ - ۱۴:۱۶
کد خبر: ۲۲۷۰۴۱
استاندار زنجان:

زنجانی‌ها در دفاع از انقلاب پیشتاز بوده اند

خبرگزاری رسا ـ استاندار زنجان با بیان این‌که استان زنجان همیشه در دفاع از ارزش های انقلاب پیشتاز بوده است، گفت: مردم زنجان در مقاطع مختلف تاریخی در دفاع از ولایت و انقلاب نقش بسزایی داشتند.
استاندار زنجان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در زنجان، جمشید انصاری، استاندار زنجان، امروز در دیدار مردم زنجان با رییس جمهور که در ورزشگاه کارگران این شهر برگزار شد، با بیان این‌که زنجان پیشرو در دفاع از انقلاب اسلامی بوده است، گفت: امروز دولت میهمان زنجانی هاست، آنان که در دهه های مختلف در دفاع از ارزش های انقلاب و پیروزی انقلاب اسلامی نقش بسزایی داشته اند.

 

وی در ادامه با ابراز امیدواری از فرصت سفر هیأت دولت به زنجان خاطرنشان کرد: امیدوارم فرصتی که برای زنجان با حضور کاروان تدبیر و امید پیش آمده است، زمینه را برای پیشرفت های روز افزون این استان فراهم آورد.

 

استاندار زنجان در ادامه با اشاره به ظرفیت بالای استان زنجان و پیشینه فرهنگی آن تصریح کرد: زنجان با توجه به پیشینه فرهنگی و تاریخی خود ظرفیت آن را دارد که به عنوان موتور محرکه دیگر استان های کشور عمل کند، مشروط بر این‌که بتواند سهم خود از ذخایر و منابع مختلف کشور را دریافت کند.

 

این مسؤول در ادامه خاطر نشان کرد: استان زنجان پس از استقرار دولت تدبیر و امید با بازنگری در حوزه های مختلف استان، تلاش کرده است در حوزه های مختلفی از جمله گردشگری، مباحث فنی و مهندسی به توان بالایی دست یابد که البته می تواند با توجه به ظرفیت عظیم آن در حوزه های بسیاری نیز در کشور زبانزد شود.

 

انصاری در پایان با اشاره به توانایی های بالای زنجان اظهار داشت: زنجان می تواند به قطب گردشگری و علمی کشور تبدیل شود، به شرط آن که دولت تدبیر و امید نظر لطف خود را به سوی این استان متمرکز کند تا از ظرفیت های بسیار بالای زنجان استفاده شود. /949/پ203/ب3

ارسال نظرات