۰۶ آبان ۱۳۹۳ - ۱۵:۳۲
کد خبر: ۲۲۸۱۴۹
مدیرکل سابق تبلیغات اسلامی اصفهان:

آیت الله مهدوی کنی خادم حضرت اباعبدالله الحسین بود

خبرگزاری رسا ـ حجت الاسلام بهشتی نژاد در مراسم تکریم و بزرگداشت آیت الله مهدوی کنی گفت: آن عالم مجاهد یک شخصیت انقلابی و خادم امام حسین بود.
حجت الاسلام بهشتي نژاد رييس سازمان تبليغات اصفهان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اصفهان، حجت الاسلام سیدحسین بهشتی نژاد، مدیر کل سابق سازمان تبلیغات اسلامی استان اصفهان صبح امروز در مراسم بزرگداشت آیت الله مهدوی کنی که در مسجد سید اصفهان برگزار شد، با اشاره به ابعاد شخصیتی شخصیتی و انقلابی آیت الله مهدوی کنی  گفت: آن مرحوم یک شخصیت انقلابی که نمونه بارز خدمت‌گذار و خادم مکتب حضرت اباعبدالله بود.

وی افزود: علما و فقیهان برای اسلام دژ محکمی هستند که بدون شک این روحانی والا مقام و پرهیزگار سدی در مقابل اهداف شوم دشمنان بود.

 

حجت الاسلام بهشتی نژاد خاطر نشان کرد: خوشبختانه ایران اسلامی در حوزه های مختلف فقیهان و عالمان زیادی دارد، ولی هیچ گاه ضایعه ارتحال آیت الله کنی و نقش ایشان پر نخواهد شد.

 

مدیرکل سابق تبلیغات اسلامی اصفهان با اشاره به این‌که ایشان یار انقلابی و یکی از شاگردان نمونه و نخبه امام خمینی(ره) بود، ابراز کرد: دبیری ائمه جماعات، دبیری جمعه روحانیت تهران، نقش آفرینی در مساجد از جمله فعالیت این عالم مجاهد است که در زمینه های حساس و کبیری نگاه ویژه ای داشت.

 

وی ادامه داد: آیت الله مهدوی کنی سالیان متمادی در تهذیب و تعلیم اشتغال داشت و از محضر بزرگانی همچون آیت الله العظمی بروجردی، امام خمینی(ره) و آیت الله العظمی گلپایگانی و علامه ظباطبایی(ره) استفاده وافر نمود.

 

حجت الاسلام بهشتی نژاد در پایان با بیان این‌که این فقیه عالی مقام از گوهرهای وجودی کشور، راه یابی و پایداری از آن ها به خوبی حراست و حفاظت کردند، تصریح کرد: مردم ایران یک روحانی تربیت یافته در مکتب حسینی، آراسته به اخلاق حسینی و خدمت گذار عاشورایی را از دست دادند.

 

لازم به ذکر است، مراسم آیت الله مهدوی کنی صبح امروز در مسجد سید اصفهان با حضور استاندار اصفهان، رییس حوزه علمیه، حضور ائمه جمعه، جماعات، مسؤولان استانی، هیأت های مذهبی شهر و مردم شهر در مسجد سید اصفهان برگزار شد./939/پ202/ب3

ارسال نظرات