۲۱ آبان ۱۳۹۳ - ۱۴:۲۲
کد خبر: ۲۳۰۵۳۸
صبح امروز برگزار شد؛

بیست و ششمین همایش مدیران مراکز خدمات کشور

خبرگزاری رسا ـ بیست و ششمین همایش مدیران مراکز خدمات حوزه‌های علمیه کشور، صبح امروز باحضور مدیر مرکز خدمات و اعضاء هیأت مدیره آن برگزار شد.
همايش مديران مرکز خدمات

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، بیست و ششمین همایش مدیران مراکز خدمات حوزه های علمیه کشور، صبح امروز در سالن اجلاس مرکز خدمات شهر قم برگزار شد.

 

بر اساس این گزارش، در ابتدای مراسم دبیر همایش به تبیین ساختار محتوایی همایش پرداخت و گفت: محور کلی همایش، ارتقاء و تعالی منابع انسانی است؛ امیدواریم که در پایان همایش به راه کار هایی در عرصه ارتقاء مراکز خدمات برسیم.

 

در ادامه حجت الاسلام فتحعلی زاده، مدیر امور مجلس و دولت مرکز خدمات با اشاره به ماده صد و هشتاد قانون برنامه، اظهار داشت: تبیین برنامه ها و تعامل با شورای برنامه ریزی استان ها سبب پیشبرد اهداف مرکز خدمات است.

 

سپس حجت الاسلام محمدی خراسانی، عضو هیأت مدیره مرکز خدمات با اشاره به اهمیت خدمت کردن به خلق خدا، ابراز داشت: مدیران مراکز خدمات کشور باید به فکر خدمت هر چه بیشتر به سربازان امام زمان(عج) باشند.

 

وی با اشاره به روایتی از امام حسین(ع) مبنی بر این که« درخواست های مردم از شما، از نعمت های الهی است، از این نعمت‌ها خسته نشوید» ادامه داد: گره گشایی از کار مؤمنین سبب سرافرازی در روز قیامت است.

 

در بخش دیگر این همایش حجت الاسلام ربانی، مدیر مرکز خدمات حوزه علمیه کشور با بیان خیر مقدم به مدیران مراکز خدمات کشور و تشکر از برگزار کنندگان همایش، بیان داشت: انتظار می رود که خروجی این همایش، ارتقاء و پیشرفت مراکز خدمات کشور باشد.

 

وی مرکز خدمات را خادم طلاب و علما دانست و خاطرنشان کرد: مدیران باید برای پیشبرد اهداف مرکز خدمات و خدمت به طلاب تلاش کنند.

 

گفتنی است در ادامه این همایش مدیران مراکز خدمات کشور در قالب کمیسیون هایی به بررسی پیشبرد هر چه بیشتر و بهتر اهداف مرکز خدمات می پردازند./1323/پ202/ف   

 

ارسال نظرات