۰۱ آذر ۱۳۹۳ - ۱۴:۵۵
کد خبر: ۲۳۲۰۷۶
استاد حوزه و دانشگاه:

ترویج اباحه‌گری یکی از اهداف جنگ نرم دشمن است

خبرگزاری رسا ـ حجت الاسلام ایمانی با بیان این‌که حلقه های صالحین بسیج زمینه پاسخگویی برای آسیب‌های اجتماعی را فراهم کرده است، گفت: با مخفی کاری و پرده پوشی آسیب های اجتماعی و فرهنگی حل نمی شود.
حجت الاسلام ايماني استاد حوزه و دانشگاه تبريز

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، حجت الاسلام ایمانی، مسؤول حلقه‌های صالحین بسیج رسانه سپاه عاشورا امروز در جمع مدیران مسؤول، خبرنگاران و فعالان عرصه خبر استان که در مسجد بلال صدا و سیمای مرکز آذربایجان‌شرقی گردهم آمده بودند، اظهار داشت: رسانه‌ها نقش محوری در جهت‌دهی به افکار و اندیشه‌های اجتماعی بر عهده دارند.

 


حجت الاسلام ایمانی با بیان این‌که رسانه ها با پرداختن به آسیب های اجتماعی چون طلاق، عدم گرایش جوانان به ازدواج، افسردگی، اعتیاد و ... می توانند مردم را از خطرات معضلات اخلاقی و فرهنگی آگاه کنند، گفت: آنچه مسلم است؛ با مخفی کاری و پرده پوشی آسیب های اجتماعی و فرهنگی حل نمی شود.

 


وی ضمن هشدار نسبت به این‌که فرقه‌های بهائیت، شیطان‌پرستی و عرفان کیهانی در نقاط مختلف تبریز جلسات پنهانی متعددی دارند، خاطرنشان کرد: جوانان مؤمن و بسیجی باید با تشکیل حلقه‌های همفکری در مساجد، آسیب هایی چون حلقه های کیهانی و شیطان پرستی، ترویج اباحه گری، سستی ارتباط های خانوادگی، تضعیف عنصر خانواده و ... را مورد مطالعه و بررسی قرار دهند.

 


مسؤول تعلیم و تربیت بسیج رسانه آذربایجان شرقی با تأکید بر این‌که هنوز عده‌ای برخی از آسیب‌های شبکه‌های ماهواره‌ای را کتمان می کنند، تصریح کرد: رسانه ها به عنوان نمایندگان افکار عمومی، چاره اندیشی نسبت به آسیب های اجتماعی و فرهنگی را از مسؤولان و متخصصین مطالبه کنند.

 


حجت الاسلام ایمانی با اشاره به تلاش دشمن برای دور کردن جوانان از عرصه دینی خاطرنشان کرد: امروز دشمن تلاش دارد جوانان را از عرصه تعلیم و تربیت دینی و اسلامی دور و منحرف کند، مساجد، هیأت های حسینی و رسانه ها ظرفیت بزرگی برای تبیین آسیب های اجتماعی و فرهنگی و ارائه راهکارها دارند.

 


این استاد حوزه و دانشگاه با بیان این‌که حلقه های صالحین بسیج زمینه پاسخگویی برای آسیب‌های اجتماعی را فراهم کرده است، تصریح کرد: بایستی از تمامی ظرفیت‌های رسانه‌های ولایت‌مدار و خبرنگاران بسیجی در راستای مقابله با جنگ نرم و تهاجم فرهنگی دشمنان نظام اسلامی ایران بهره‌مند شویم.

 


گفتنی است، گردهمایی حلقه‌های صالحین ویژه اعضای بسیج رسانه سپاه عاشورای آذربایجان‌شرقی صبح امروز در مسجد بلال صدا و سیمای مرکز آذربایجان شرقی برگزار شد./935/پ202/ب4

ارسال نظرات