۰۶ آذر ۱۳۹۳ - ۱۶:۰۲
کد خبر: ۲۳۳۰۲۰
آیت الله سلیمانی:

تقویت استحکام داخلی غرب را در موضع انفعال قرار می دهد

خبرگزاری رسا ـ نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان با بیان این که هر اندازه استحکام داخلی بیشتر شود دشمن دچار ضعف بیشتری می‌شود؛ گفت: این استحکام می‌تواند در قالب وحدت ملی، قدرت اقتصادی و تکیه بر تولیدات داخلی و دانش بومی صورت گیرد.
آيت الله سليماني نماينده ولي فقيه در استان سيستان و بلوچستان سليماني نماينده ولي فقيه در سيستان و بلوچستان

آیت الله عباسعلی سلیمانی نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در زاهدان گفت: تمدید مذاکرات نوعی فرصت‌یابی برای دشمنان ما است که بتوانند در طول مدت این هفت ماه عملکرد وضعیت منطقه و جمهوری اسلامی را ارزیابی کنند که آیا داعش فروپاشی می‌شود یا خیر؟ آیا می‌توان از این گروه بر علیه ایران استفاده کرد یا خیر؟

 

وی ادامه داد: طرف مقابل می‌خواهد اوضاع داخلی کشور را نیز ارزیابی کند آنها می‌خواهند بدانند که آیا ما می‌توانیم با مشکلات اقتصادی خود دست و پنجه نرم کنیم و با استفاده از اقتصاد مقاومتی از این موانع عبور کنیم یا خیر؟

 

نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان افزود: تمدید مذاکرات هسته‌ای گرچه از یک سو می‌تواند تهدید باشد اما از سوی دیگر می‌تواند فرصتی تلقی شود تا ما بتوانیم هم سطح چانه‌زنی خود را بالا ببریم و هم روش‌های امتیازگیری از غرب را بیازماییم و نیز استحکام داخلی خود را بیشتر کنیم.

 

وی تأکید کرد: هر اندازه که استحکام داخلی بیشتر شود دشمن دچار ضعف بیشتری می‌شود، این استحکام می‌تواند در قالب وحدت ملی و قدرت اقتصادی و تکیه بر تولیدات داخلی و دانش بومی قرار گیرد؛ تقویت در این عرصه‌ها سبب می‌شود که غرب در دور بعدی مذاکرات به موضع انفعالی روی بیاورد./831/ت302/ج


 

ارسال نظرات