۱۵ آذر ۱۳۹۳ - ۱۳:۱۰
کد خبر: ۲۳۴۳۸۲
معاون فرهنگی اوقاف لرستان خبرداد؛

اعزام 200 مبلغ به بقاع متبرکه لرستان

خبرگزاری رسا ـ معاون فرهنگی اوقاف و امور خیریه لرستان از اعزام 200 مبلغ بومی و غیر بومی به بقاع متبرکه لرستان به مناسبت دهه پایانی ماه صفر خبر داد.
بقاع متبرکه

حجت الاسلام محمد جواد عباس زاده، معاون فرهنگی اوقاف و امور خیریه لرستان، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، بیان داشت: به مناسبت دهه پایانی ماه صفر 200 مبلغ غیر بومی به بقاع متبرکه لرستان اعزام می شوند.

وی با بیان این که برنامه های دهه پایانی ماه صفر در 62 بقعه متبرکه لرستان برگزار می شود، عنوان داشت: افزون بر بقاع متبرکه مبلغان به مناطق محروم و روستاهای لرستان نیز اعزام خواهند شد.

حجت الاسلام عباس زاده با اشاره به اعزام 200 امام جماعت از سوی سازمان تبلیغات لرستان به مناسبت دهه پایانی ماه صفر به مناطق گوناگون این استان عنوان داشت: اوقاف لرستان در راستای اعزام ائمه جماعات با این سازمان همکاری لازم را انجام می دهد.

برگزاری تجمع بزرگ لبیک یا رسول الله در بقاع متبرکه لرستان

معاون فرهنگی اوقاف و امور خیریه لرستان در ادامه افزود: تجمع بزرگ لبیک یا رسول الله، روز اربعین در بقاع متبرکه استان لرستان برگزار می شود.

وی بیان داشت: مبلغان اعزامی با هدایت و مدیریت آیین های سوگواری، پاسخ گویی به شبهات فکری، اعتقادی و پرسش های دینی، اجرای حلقه های بصیرتی و معرفتی، برگزاری قرائت زیارت عاشورا، جلسات تفسیر قرآن و اقامه نماز جماعت را برعهده دارند.

حجت الاسلام عباس زاده در ادامه خاطرنشان کرد: مبلغان اعزامی در این ایام به طور ویژه در زمینه تبلیغ فرهنگ وقف به عنوان سنت حسنه تلاش می‌کنند.

معاون فرهنگی اوقاف و امور خیریه لرستان با اشاره به برگزاری خیمه های معرفت در دهه پایانی ماه صفر تصریح کرد: مبلغان در این خیمه‌ها به پرسش های شرعی و شبهات اعتقادی مخاطبان پاسخ می‌دهند./9459/ت302/ب2

ارسال نظرات