۱۹ آذر ۱۳۹۳ - ۱۸:۱۱
کد خبر: ۲۳۵۱۷۲
چهارم دی ماه؛

همایش یاوران وقف در اصفهان برگزار می شود

خبرگزاری رسا ـ دیرکل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان با بیان اینکه روز 27 ماه صفر در تقویم جمهوری اسلامی ایران به عنوان روز وقف نام گرفته است، گفت: به همین مناسبت همایش یاوران وقف در روز چهارم دی‌ماه سال جاری در اصفهانبرگزار می شود.
حجت الاسلام محمدرضا صادقي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اصفهان، حجت‌الاسلام رضا صادقی، مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان بعد از ظهر امروز در جمع اصحاب رسانه با تبریک فرا رسیدن هفته وقف گفت: همایش یاوران وقف در اصفهان و در هفته وقف انجام می شود.

 

وی با بیان این که هفته وقف از 29 آذرماه امسال همزمان با روز 27 ماه صفر آغاز می‌شود و تا پنجم دی‌ماه سال جاری نیز ادامه دارد ابراز داشت: از برنامه های مهم این هفته آشنایی مردم با سنت حسنه وقف است.

 

حجت الاسلام صادقی با بیان اینکه روز 27 ماه صفر در تقویم جمهوری اسلامی ایران به عنوان روز وقف نام گرفته است، افزود: این اداره هر ساله به مناسبت گرامی‌داشت هفته وقف برنامه‌های بسیاری را برگزار می‌کند.

 

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان با اشاره به یکی از برنامه‌های مهم این اداره به مناسبت گرامیداشت هفته وقف تصریح کرد: برگزاری همایش یاوران وقف در روز چهارم دی‌ماه سال جاری در اصفهان صورت می‌گیرد.

 

وی با تاکید بر این که این همایش در روز‌های پایانی هفته وقف برگزار می‌شود، ادامه داد: همچنین برگزاری همایش یاوران وقف همزمان با برگزاری همایش وقف و رسانه است.

 

حجت الاسلام صادقی هدف از برگزاری این همایش‌ها را تشویق و ترغیب مردم و رسانه به سوی وقف برای رفع نیاز‌های جامعه دانست و تأکید کرد: ترغیب مردم به وقف از مهم‌ترین اهداف برگزاری همایش‌های یاوران وقف و وقف و رسانه به شمار می‌رود.

 

وی در پایان خاطرنشان کرد: تجلیل از هیأت امناء، خدام، مراکز فرهنگی قرآنی، مستأجران خوش حساب و متولیان و واقفان و تجلیل از رسانه‌هایی که بیشترین همکاری را با این اداره دارند، از برنامه‌های اجرایی در این همایش‌ها است./939/پ202/ب6

ارسال نظرات