۲۳ آذر ۱۳۹۳ - ۱۳:۰۹
کد خبر: ۲۳۵۶۲۵
معاون فرهنگی اوقاف لرستان خبرداد؛

برگزاری همایش یاوران وقف در هفته وقف

خبرگزاری رسا ـ معاون فرهنگی اوقاف لرستان گفت: همایش های یاوران وقف، وقف و بانوان، و وقف و شکوفه ها در هفته وقف در لرستان برگزار می شوند.
وقف

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت الاسلام محمدجواد عباس زاده، معاون فرهنگی اوقاف و امور خیریه لرستان، صبح امروز، در راستای هفته وقف در دیدار با اصحاب رسانه گفت: عملکرد یک ساله اوقاف در هفته وقف خلاصه می شود.

وی با اشاره به این که در مناسبت های گوناگون مبلغان بومی و غیر بومی به بقاع متبرکه لرستان اعزام می شوند، بیان داشت: به مناسبت دهه پایانی صفر نیز 210 مبلغ غیر بومی به بقاع متبرکه، مناطق محرو و روستاها اعزام شده است.

حجت الاسلام عباس زاده افزود: اوقاف به عنوان نهادی ممتازدین، وظیفه توسعه و ترویج فرهنگ وقف را برعهده دارد.

وی با اشاره به این که هفته وقف از 29 آذرماه جاری تا 5 دی ماه برگزار می شود، افزود: برنامه های این نهاد در نخستین روز هفته وقف با محوریت وقف، عمل امینانه نیات واقفان و رفع نیاز بشری برگزار می شود.

معاون فرهنگی اوقاف لرستان در ادامه بیان داشت: همایش وقف و رسانه روز سه شنبه 25 آذر ماه جاری با حضور اصحاب رسانه در خانه معلم خرم آباد برگزار می شود.

وی افزود: درهفته وقف نشست مدیران حوزه علمیه لرستان در راستای ترویج فرهنگ وقف برگزار خواهد شد.

برگزاری همایش یاوران وقف در هفته وقف

حجت الاسلام عباس زاده بیان داشت: همایش یاوران وقف با حضور خیران، ائمه جماعات، اصحاب رسانه و مربیان قرآن در هفته وقف برگزار می شود.

وی خاطرنشان کرد: همایش وقف و بانوان، همایش وقف و شکوفه ها نیز از دیگر برنامه های اوقاف لرستان در هفته وقف است که در 7 شهرستان لرستان نیز این برنامه ها برگزار می شود.

معاون فرهنگی اوقاف لرستان با اشاره به این که سهم اوقاف لرستان در راستای ثبت وقف در سامانه 95 مورد است، عنوان داشت: اوقاف تاکنون 50 مورد وقف را در سامانه ثبت کرده است./9459/پ202/ب2

ارسال نظرات