۲۳ آذر ۱۳۹۳ - ۱۴:۱۰
کد خبر: ۲۳۵۶۳۶
استاندار لرستان:

برگزاری کنگره بزرگداشت شهدا نقش بسزایی در حفظ نظام دارد

خبرگزاری رسا ـ استاندار لرستان با اشاره به نقش شهدای روحانی در پیروزی و حفظ نظام جمهوری گفت: برگزاری کنگره بزرگداشت شهدا نقش بسزایی در حفظ نظام دارد.
يادواره شهداي روحاني

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، هوشنگ بازوند، استاندار لرستان، صبح امروز، در جلسه هماهنگی کنگره گرامیداشت شهیدان رحیمی و شهدای روحانی استان لرستان گفت: شهیدان رحیمی جزو شناسنامه و هویت لرستان محسوب می شوند.

وی با اشاره به برگزاری کنگره بزرگداشت شهدا بیان داشت: این گونه کنگره ها در مسیر ترویج فرهنگ ایثار و شهادت نقش بسزایی دارند.

بازوند برگزاری کنگر بزرگداشت شهدا را اقدامی ارزشمند بیان کرد و گفت: برگزاری کنگره بزرگداشت شهدا نقش بسزایی در حفظ نظام دارد.

وی در ادامه با بیان این که شهیدان رحیمی در لرستان پایگاه حرکت های مردم استان در مسیر تحقق انقلاب اسلامی بودند، خاطرنشان کرد: شهیدان رحیمی حق بزرگی بر گردن ما و انقلاب اسلامی دارند.

روحانیان شهید پرچمداران فرهنگ ایثار و شهادت بودند

استاندار لرستان با بیان این که فرهنگ ایثار و شهادت خمیر مایه انقلاب و سرمایه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است، ابراز داشت: روحانیان شهید پرچمداران فرهنگ ایثار و شهادت بودند.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: ما در راستای معرفی این پرچمداران انقلاب به نسل جوان جامعه امروز وظیفه سنگینی برعهده داریم.

استاندار لرستان ترویج و تبیین فرهنگ ایثار و شهادت را سد محکمی در برابر توطئه های دشمن بیان کرد و یادآور شد: فرهنگ ایثار و شهادت در عرصه های گوناگون توانسته است جامعه را از بحران خارج کند.

بازوند در پایان بیان داشت: استانداری لرستان از برگزاری چنین برنامه هایی استقبال کرده و حمایت همه جانبه خویش را در این رابطه اعلام می کند./9459/پ203/ب2

ارسال نظرات