۲۴ آذر ۱۳۹۳ - ۰۹:۲۱
کد خبر: ۲۳۵۷۶۶
همزمان با سالروز شهادت دکتر مفتح؛

همایش وحدت «حوزه و دانشگاه» در شهرکرد برگزار می شود

خبرگزاری رسا ـ همزمان با سالروز شهادت دکتر مفتح، همایش وحدت حوزه و دانشگاه با حضور طلاب، دانشجویان و اساتید بسیجی در دانشگاه شهرکرد برگزار می شود.
وحدت حوزه و دانشگاه
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در شهرکرد، همزمان با سالروز شهادت دکتر مفتح، همایش وحدت «حوزه و دانشگاه» با حضور طلاب، دانشجویان و اساتید بسیجی در دانشگاه شهرکرد برگزار می شود.
 
در این همایش که 27 آذرماه در سالن اجتماعات شهید آوینی دانشکده علوم دانشگاه شهرکرد برگزار می شود، حجتالاسلام عباس نصیری‌فرد، معاون آموزش سازمان بسیج اساتید کشور به بررسی و واکاوی این روز مهم و همچنین تشریح راهکارهای تقویت این وحدت خواهد پرداخت.
 
در این برنامه که پس از اقامه نماز مغرب و عشا برگزار می شود، دانشجویان دانشگاه های استان و طلاب حوزه علمیه شهرکرد شرکت خواهند کرد.
 
برگزاری جلسه پرسش و پاسخ نیز از دیگر برنامه های این همایش خواهد بود.
 
احمدرضا بسیج، مسؤول سازمان بسیج اساتید چهارمحال و بختیاری با بیان این که این همایش با همکاری حوزه علمیه و سازمان بسیج برگزار می شود، خاطرنشان کرد: اگر حوزه و دانشگاه در جهت هم افزایی بیشتر بکوشند، به یقین آرمان های بلند نظام تحقق خواهد یافت.
 
وی با اشاره به این که سعادت و شقاوت یک ملت در گرو نوع عملکرد حوزویان و دانشگاهیان است، تصریح کرد: طبق فرمایش امام راحل پیوند این دو گروه، استقلال کشور را بیمه خواهد کرد و کارآمدی و اقتدار حکومت دینی و اعتلای جامعه اسلامی و توسعه همه جانبه کشور را به دنبال خواهد داشت و الگوی پیشرفت اسلامی، ایرانی و تحقق تمدن نوین اسلامی و آینده نظام به این پیوند وابسته است.
 
بسیج با تأکید بر این که حوزه و دانشگاه باید به سمتی بروند که در اهداف اصلی و سیاست های بنیادی به مواضع مشترک دست یابند، ابراز داشت: بدین منظور وجود زبان مشترک و فضای گفتگو و تفاهم و درک متقابل از یکدیگر ضروری است و تنها در این صورت وحدت حوزه و دانشگاه تحقق می یابد که هدف از برگزاری این همایش نیز همین مسأله است./9457/پ203/ب2
ارسال نظرات