۲۷ آذر ۱۳۹۳ - ۱۸:۲۹
کد خبر: ۲۳۶۴۸۰
حجت الاسلام ماندگاری:

مادران شهدا جایگاه رفیعی نزد خداوند متعال دارند

خبرگزاری رسا ـ عضو هیأت مدیره موسسه روایت سیره شهدا در مراسم یادبود مادر چهار شهید مشهدی گفت: مادران شهدا و به ویژه این مادر شهید جایگاه رفیعی نزد خداوند متعال دارند.
حجت الاسلام محمد مهدي ماندگاري

به گزارش خبرگزاری رسا در مشهد، حجت الاسلام محمد مهدی ماندگاری، عضو هیأت مدیره موسسه روایت سیره شهدا صبح امروز در مراسم یادبود میاسه غالیه‌زاد، مادر چهار شهید دفاع مقدس که در مسجد حوض لقمان در  برگزار شد، گفت: این مادر، چهار شهید گلگون کفن را در دامان خود پرورش داد و آنها را به انقلاب اسلامی تقدیم کرد که بی‌شک در نزد خداوند اجری بزرگ دارد.

 

وی افزود: در روایات داریم که به محض خروج از عالم هستی اعمال ما بر ما هویدا می‌شود و این اعمال در سه بخش اولاد، اموال و اعمال در برابر دیدگانمان  قرار می‌گیرد.حجت الاسلام ماندگاری خاطرنشان کرد: بر اساس این سه مورد است که انسان‌ها پس از مرگ بهشتی و جهنمی می‌شوند و در مورد این مادر بزرگوار باید گفت او که توانسته چهار فرزند خود را در راه خداوند هدایت کند جایگاهی والا در نزد خدای خود دارد.

 

بر اساس این گزاش، در مراسم یادبود مادر شهیدان حمید، عبدالوهاب، عبدالرسول و عبد الزهرا بحرینی، آیت الله سید احمد علم الهدی امام جمعه مشهد مقدس، سید صولت مرتضوی شهردار مشهد، بهمن امیری مقدم فرمانده انتظامی، عابدین عابدی مقدم مدیرکل، قائم مقام و روسای بنیاد مناطق سه گانه مشهد و تعدادی دیگر از مسؤولان دستگاه‌های اجرایی به همراه خانواده‌های شهدا و ایثارگران حضور داشتند. 

 

لازم به ذکر است مادر شهیدان بحرینی، هفته گذشته بر اثر کهولت سن دار فانی را وداع گفت و به فرزندان شهیدش پیوست. پیکر این مادر صبور و فداکار پس از تشییع باشکوه مردم و مسؤولان در جوار گلزار شهدای هشت سال دفاع مقدس در بهشت رضا به خاک سپرده شد. شهیدان حمیدرضا، عبدالرسول، عبدالوهاب و عبدالزهرا بحرینی در اول آبان ماه سال 1359 در منطقه خرمشهر توسط بمباران دشمن بعثی به درجه رفیع شهادت نائل شدند./930/د101/ب5

ارسال نظرات