۰۶ دی ۱۳۹۳ - ۲۲:۰۸
کد خبر: ۲۳۷۷۲۹
رییس ستاد هماهنگی فعالیت های مهدوی:

مسأله مهدویت محور ایجاد وحدت بین مذاهب اسلامی است

خبرگزار رسا ـ رییس ستاد هماهنگی فعالیت های مهدوی گفت: باید توجه داشته باشیم مسأله مهدویت همان گونه که می تواند یک محور و ظرفیت برای ایجاد وحدت بین مذاهب اسلامی باشد، ممکن است به ضد وحدت تبدیل شود.
رحيميان رحيميان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت الاسلام والمسلمین محمد حسن رحیمیان، تولیت مسجد مقدس جمکران در نشست خبری ستاد هماهنگی فعالیت های مهدوی که ظهر امروز دراین ستاد برگزار شد, با اشاره به برنامه ریزی دشمن در جهت تفرقه افکنی بین مسلمانان تصریح کرد: باید توجه داشته باشیم مسأله مهدویت همان گونه که می تواند یک محور و ظرفیت برای ایجاد وحدت بین مذاهب اسلامی باشد، ممکن است به ضد وحدت تبدیل شود.

 

وی افزود: باید به این نکته توجه شود که برخی اقدامات تفرقه افکن همچون فعالیت های شبکه های ماهواره ای دشمنان اسلام ممکن است، ایجاد دشمنی بین مسلمانان را به ارمغان بیاورد.

 

حجت الاسلام والمسلمین رحیمیان با اشاره به اهمیت مسأله مهدویت ابراز داشت: در حقیقت مهدویت قله ای است که اگر فردی به آن دست بیابد به معنای این است که علاوه بر اعتقاد صحیح به امام زمان(عج)، مسأله امامت و نبوت و توحید را نیز درک کرده است، تلاش در این عرصه به معنای تلاش برای اسلام ناب است.

 

وی با بیان اینکه مسجد جمکران یکی از پایگاه های مشتاقان امام زمان(عج) است، اظهار داشت: نماز مخصوص امام زمان این ویژگی را داراست که در آن دویست بار گفته می شود، خدایا فقط تو را می پرستم، این عمل پیوند بین توحید و مسأله امامت و ولایت را بیان می کند.

 

رییس ستاد هماهنگی فعالیت های مهدوی با اشاره به اهداف ستاد هماهنگی فعالیت های مهدوی خاطرنشان کرد: ستاد هماهنگی فعالیت های مهدوی مدتی است که آغاز به کار کرده است و هدف آن انسجام بخشی و هم افزایی مسائل مربوط به مهدویت است که از سوی مراکز مهدوی بصورت تخصصی در ارتباط با مسأله مهدویت در ابعاد علمی و پزوهشی انجام می شود و تاکنون 22 مرکز در زمینه مهدویت در این ستاد عضو شده اند./811/پ203/ب6

ارسال نظرات