۰۹ دی ۱۳۹۳ - ۱۱:۵۶
کد خبر: ۲۳۸۲۶۵
حجت الاسلام مصلحی:

هشت گروه به دنبال ساده سازی فتنه 88 هستند

خبرگزاری رسا ـ مشاور عالی رهبر معظم انقلاب در سپاه با اشاره به تلاش عده‌ای برای تطهیر چهره فتنه گران در کشور گفت: در حال حاضر 8 گروه وجود دارند که برای منافع شخصی خود می خواهند فتنه 88 را در ایران ساده سازی کنند.
حجت‌الاسلام حيدر مصلحي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، حجت الاسلام حیدر مصلحی، وزیر اطلاعات دولت دهم صبح امروز در مراسم یوم الله 9 دی در حسینیه ثارالله اهواز با اشاره به حضور گسترده سرویس های اطلاعاتی در فتنه 88 اظهارداشت: در فتنه 88 سرویس های اطلاعاتی با هماهنگی کامل و پاگذاشتن بر روی بسیاری از خط قرمزهای خود به سوی ایران آمدند تا شاید بتوانند نظام جمهوری اسلامی ایران را ساقط کنند.

 

وی افزود: سرویس های اطلاعاتی عربستان، امارات، کشور های اروپایی و آمریکا برای اینکه بتوانند انقلاب اسلامی ایران را با چالش مواجه کنند، همه توانایی و سرمایه خود را به میدان آوردند.

 

حجت الاسلام مصلحی ادامه داد: هنگامی که در وزارت اطلاعات مشغول به کار بودیم، در ستاد یکی از کاندیداها که خود از سران فتنه بود جزوه ای پیدا شد که در آن همه اقدامات و دستورالعمل های قبل و پس از فتنه مانند سخنرانی ها، بیانیه ها و راهپیمایی ها وجود داشت.

 

وزیر اطلاعات دولت دهم با اشاره به راهبرد سرویس اطلاعاتی انگلیس در مواجهه با انقلاب های مردمی گفت: سرویس MI6  انگلیس 2 راهبرد اساسی برای آسیب رساندن به انقلاب ها و حرکت های مردمی شامل استفاده از نخبگان و اراذل و اوباش را در دستور کار خود دارد.

 

وی تصریح کرد: حدود 6 ماه قبل از انتخابات سال 88 شخصیت های وابسته به سفارت انگلیس در ایران مسافرت های هدفمندی به شهرهای کلیدی کشور داشتند و با نخبگان شهرها جلسات مختلفی می گذاشتند تا شاید بتوانند با هزینه کم و سرعت بالا به نتیجه مورد نظر خود برسند.

 

حجت الاسلام مصلحی خاطرنشان کرد: هنگامی که سرویس جاسوسی انگلیس از نخبگان کشور نتیجه ای نگرفت به سراغ اراذل و اوباش رفت و با استفاده از آنها در راهپیمایی های خیابانی پایتخت، آشوب ایجاد کرد.

 

وزیر اطلاعات دولت دهم به 8 گروهی که در تلاش برای کمرنگ شدن فتنه در کشور هستند اشاره کرد و اظهارداشت: نخستین گروهی که می خواهد فتنه در ایران کمرنگ شود گروه های خارجی و برخی دولت های اروپایی به همراه آمریکا هستند که با استفاده از تبلیغات گسترده در شبکه های ماهواره ای تلاش می کنند تا اثری از فتنه در ذهن مردم باقی نماند.

 

حجت الاسلام مصلحی با اشاره به دومین گروه افزود: عده ای نیز به نام توبه و مقایسه اصحاب فتنه با حربن یزید ریاحی، خواستار فراموشی آسیب ها و هزینه هایی که فتنه برای انقلاب برجا گذاشته هستند.

 

وی با بیان اینکه شدت تحریم ها و ورود سازمان ملل به بحث تحریم ایران، از فتنه 88 آغاز شد ادامه داد: انقلاب در مباحث سیاسی، اجتماعی و فرهنگی از سوی فتنه و فتنه گران هزینه های زیادی را متحمل شده است.

 

وزیر سابق اطلاعات تصریح کرد: ملت و امتی که محور حرکت آنها ولایت فقیه است اجازه بازگشت فتنه گران به عرصه جامعه اسلامی را نخواهد داد.

 

حجت الاسلام مصلحی درباره سومین گروه گفت: سومین گروه نیز با حالتی دلسوزانه‏ تر از رهبر معظم انقلاب می گویند که چرا بحث فتنه را در کشور همچنان مطرح می کنید.

 

وی ادامه داد: گروهی دیگر نیز با ایجاد تقسیم بندی افراد سران فتنه در پی سفید کردن چهره آنها در جامعه هستند تا آنها را به دستگاه اجرایی وارد کرده و سازش را به ما تحمیل کنند.

 

حجت الاسلام مصلحی با بیان اینکه گروه پنجم در پی اتهام زنی به نیروها و ارگان های ارزشی کشور مانند سپاه و بسیج هستند اظهارداشت: امروز حمله ای که به سپاه و اقدامات سازنده، آزادی بخش، امنیتی و پیشرفت های مختلف علمی و صنعتی آن صورت می گیرد بی سابقه است.

 

وزیر سابق اطلاعات تأکید کرد: سپاه اگر در سازندگی، فرهنگ و سیاست کلان کشور وارد شده برای حفظ کیان نظام جمهوری اسلامی ایران است؛ اگر سپاه در سازندگی وارد نمی شد ما عقب ماندگی های بزرگی در کشور داشتیم که هرگز جبران نمی شد.

 

وی با اشاره به ششمین گروهی که می خواهد فتنه را در کشور کمرنگ کند افزود: ششمین گروهی که می خواهد فتنه در جامعه کمرنگ شود عده‌ای از ساکتین فتنه هستند که می خواهند سابقه خود را  در میان مردم جامعه سفید کنند.

 

حجت الاسلام مصلحی با اشاره به تلاش عده ای درباره کمرنگ کردن نقش فتنه در تأیید صلاحیت های انتخابات سال 94 گفت: گروه هفتم نیز تعدادی از کاندیداهای انتخابات مجلس در سال 84 هستند که می خواهند شاخص فتنه در تأیید صلاحیت ها نقشی نداشته باشد.

 

وزیر سابق اطلاعات تصریح کرد: آخرین گروه نیز به نام رفع حصر می خواهند مردم را فریب سیاسی دهند اما نظام با درایت، حکمت، آینده نگری و مشاهده عقبه دشمن با این گروه نیز مقابله خواهد کرد.

 

 وی درباره برنامه استکبار جهانی برای مقابله با بیداری اسلامی گفت: استکبار جهانی برای پیشگیری از پیشرفت بیداری اسلامی، فتنه های مختلفی در کشور های اسلامی ایجاد کرده که بزرگترین آنها داعش است.

 

حجت الاسلام مصلحی افزود: داعش از 3 گروه تشکیل شده که گروه نخست با پول های عربستان و CIA شکل گفته، گروه دوم از اراذل و اوباش مجموعه های مختلف و گروه سوم نیز عده ای فریب خورده تشکیل شده است.

 

وی تأکید کرد: خوشبختانه جمهوری اسلامی ایران توانسته با هدایت مجموعه های نظامی در کشور های سوریه و عراق در مقابل پیشرفت ها و کشتار وحشیانه آنها ایستادگی کند.

 

وزیر اطلاعات دولت دهم درباره فعالیت های شهید تقوی در عراق اظهارداشت: شهید تقوی فردی بود که در بسیاری از موفقیت های مردم و ارتش عراق در برابر تکفیری ها نقش بزرگ و کلیدی داشت.

 

حجت الاسلام مصلحی درباره شخصیت شهید تقوی تصریح کرد: او در دامان شهادت تربیت شده بود و امروز نیز به همان مسیر دسترسی پیدا کرد./9462/پ202/ج

 

ارسال نظرات