۰۹ دی ۱۳۹۳ - ۱۸:۳۲
کد خبر: ۲۳۸۴۳۸
امام جمعه کوهدشت:

9 دی تولد دوباره انقلاب اسلامی ایران بود

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه کوهدشت با گرامی داشت 9 دی ماه گفت: این روز تولد دوباره انقلاب اسلامی ایران بود.
9 دي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت‌الاسلام ابراهیم طهماسبی، امام جمعه کوهدشت، عصر امروز، در جمع مردم کوهدشت در مسجد صاحب‌الزمان(عج) این شهرستان گفت: 9 دی در تقویم ایران روز بصیرت و بیعت با ولایت نامیده شده است و بر همین روال هم پیش می‌رود.

وی با بیان این که 9 دی تولد دوباره انقلاب اسلامی ایران بود، افزود: 9 دی روزی مقدس در تاریخ ایران است و هرگز فراموش نخواهد شد.

حجت الاسلام طهماسبی فتنه را به معنای آشوب بیان و تصریح کرد: فتنه به معنای شکستن و برهم زدن آسایش رفاه، نظم عمومی و مورد تمسخر قرار دادن دیگران است.

وی با بیان این که هدف فتنه‌گران سردرگمی اقشار ساده بود، عنوان داشت: فتنه گران بحث انتخابات را بهانه کردند و در این راستا مرتکب دروغی بزرگ شدند.

امام جمعه کوهدشت با بیان این که فتنه‌گران نظام اسلامی را به دروغ، تقلب و بی‌اعتمادی محکوم کردند، خاطرنشان کرد: همین افراد کسانی بودند که سال‌ها در این نظام سمت نخست‌وزیری و ریاست مجلس شورای اسلامی را بر عهده داشتند.

وی با اشاره به این که فتنه گران از طریق همین انتخابات‌ها به مقامات سیاسی بالا رسیده‌ بودند، بیان داشت: انتخابات 88 را چگونه تقلب اعلام کردند.

حجت الاسلام طهماسبی با بیان این که خاتمی، موسوی و کروبی نباید اهانت به عکس امام را نادیده می‌گرفتند و مساجد را به آتش می‌کشاندند، خاطرنشان کرد: فتنه گران خسارت فراوانی به نظام وارد کردند.

وی با اشاره به برخی اعمال فتنه گران در سال 88 یادآور شد: آنان نظام اسلامی را متهم، رهبر معظم انقلاب را گوش نکردند، به محفل امام حسین (ع) نیز اعتنا نکردند و خون شهدا را نادیده گرفتند.

امام جمعه کوهدشت بیان داشت: دشمنان قرآن و اسلام فتنه‌گران را برای ضربه زدن به انقلابی که با خون شهیدان آبیاری شده است آماده کرده بودند ولی با درایت رهبر معظم انقلاب و بصیرت مردم با شکست روبرو شدند./9451/پ203/ب2

ارسال نظرات