۱۶ دی ۱۳۹۳ - ۱۵:۱۲
کد خبر: ۲۳۹۷۲۳
امام جمعه آمل:

حرکت در مسیر اقتصاد مقاومتی سبب خودکفایی کشور می شود

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه آمل با تاکید بر این که حرکت در مسیر اقتصاد مقاومتی سبب خودکفایی کشور می شود، گفت: دشمنان همواره به دنبال تحریم نظام اسلامی هستند که تحقق اقتصاد مقاومتی می تواند سدی محکم در برابر تحریم ها ایادی استکبار جهانی باشد.
آمل آمل

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در آمل، حجت الاسلام محمد علی رحمانی آملی، امام جمعه آمل، امروز در جریان بازدید از نمایشگاه تخصصی ماشین آلات، گل و گیاه و نهادهای کشاورزی که در مرکز نمایشگاه های دائمی آمل برگزار شد، گفت: برپایی این گونه نمایشگاه ها سبب می شود تا بتوانیم ظرفیت های موجود را به خوبی سنجیده و شناخت ارزنده ای از آن داشته باشیم.

 

حجت الاسلام رحمانی آملی افزود: نمایشگاه تخصصی ماشین آلات و نهادهای کشاورزی یکی از راه های انتقال دانش نوین و ارتقای سطح کیفی و کمی ماشین آلات و نهادهای کشاورزی است که می تواند اثرات بسیاری داشته باشد.

 

امام جمعه آمل با بیان این که این نمایشگاه دارای قابلیتی بی نظیر و ارزشمند برای جذب بالای مخاطب و تعیین جامعه هدف در این عرصه است، تصریح کرد: برپایی نمایشگاه فوق می تواند در شناساندن برترین امکانات و فرصت های سرمایه گذاری به سرمایه داران و علاقمندان به عرصه ماشین آلات، گل و گیاه ونهادهای کشاورزی اثرگذار باشد.

 

عضو شورای استانی حوزه علمیه مازندران در بخش دیگری از سخنان خود با تاکید بر این که تحقق اقتصاد مقاومتی نیازمند حمایت های لازم و شایسته از ظرفیت های داخلی است، گفت: بهره گیری از رهنمودهای مقام معظم رهبری می تواند نقش ارزشمندی در راستای محقق شدن این امر ارزشمند و مهم داشته باشد.

 

وی با اشاره به این که بهره گیری از اقتصاد مقاومتی می تواند بسیاری از مسائل و مشکلات موجود در جامعه را حل کند، بیان داشت: رویکرد همه مدیران باید در مسیر حمایت از تولیدات و فعالان داخلی بوده و این عرصه باید به نحوی شایسته مورد حمایت و پشتیبانی قرار گیرد.

 

حجت الاسلام رحمانی آملی ادامه داد: ظرفیت های گرانقدری در ایران اسلامی وجود دارد که باید این ظرفیت ها و پتانسیل های موجود را شناسایی کرده و از نیرو و توان والای جوانان این مرز و بوم بهره گیری کنیم.

 

امام جمعه آمل با تاکید بر این که حرکت در مسیر اقتصاد مقاومتی سبب خودکفایی کشور می شود، گفت: دشمنان همواره به دنبال تحریم نظام اسلامی هستند که تحقق اقتصاد مقاومتی می تواند سدی محکم در برابر تحریم ها ایادی استکبار جهانی باشد.

 

عضو شورای استانی حوزه علمیه مازندران با بیان این که تحقق اقتصاد مقاومتی به عنوان راه برون رفت از تحریم ها و فشارهای اقتصادی دشمنان نظام اسلامی است، بیان داشت: شکوفایی اقتصادی و حمایت از تولید داخلی به عنوان امری مهم و اساسی است که در شرایط کنونی باید به آن نگاه ویژه و ارزشمندی شود.

 

حجت الاسلام رحمانی آملی با بیان این که متأسفانه نگاه برخی ها به مسأله اقتصاد مقاومتی در کشور شعاری است، خاطرنشان کرد: همه مسؤولان کشور باید از توان و ظرفیت موجود در جهت تحقق این مطالبه مهم مقام معظم رهبری بهره گیرند.

 

چنگیز فروزان، سرپرست اداره صنعت، معدن و تجارت آمل نیز با اشاره به نخستین برگزاری این نمایشگاه  تخصصی، تصریح کرد: امید است با برگزاری این نمایشگاه ها بتوانیم در راستای تحقق شعار سال که به فرمایش مقام معظم رهبری به عنوان سال اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی نام گذاری شده است گام برداریم.

 

وی با بیان این که باید در راستای توجه به صادرات غیرنفتی حرکت شود، گفت: حمایت از واحدهای تولیدی و کشاورزی و تلفیق دانش و عمل از جمله رویکردهای مهم نمایشگاه است./1314/پ202/ب1

ارسال نظرات