۲۳ دی ۱۳۹۳ - ۱۴:۵۳
کد خبر: ۲۴۰۶۶۳

پژوهشگاه حوزه و دانشگاه در مسیر علم و مهارت

خبرگزاری رسا ـ مدیر روابط عمومی پژوهشگاه حوزه و دانشگاه گفت: این پژوهشگاه با فعالیت‏های متعدد در مسیر علم آموزی و مهارت افزایی است.
پژوهشگاه حوزه و دانشگاه

محمد حسین کاظمی زاده مدیر روابط عمومی پژوهشگاه حوزه و دانشگاه در گفت‏وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا درباره فعالیت‏های هفته گذشته پژوهشگاه حوزه و دانشگاه گفت: در هفته گذشته کارگاه آموزشی آشنایی با قوانین، مقررات و فرآیند‏های برگزاری کرسی‏های علمی در این پژوهشگاه با هدف آشنایی اعضای هیأت علمی و دانشجویان برگزار شد.

 

وی در ادامه افزود: پژوهشگاه حوزه و دانشگاه در دوازدهمین نمایشگاه بزرگ کتاب استان هرمزگان حضور داشت، این نمایشگاه در بندر عباس از تاریخ 13 دی تا 19 دی و با حضور 617 ناشر از سراسر کشور و 60200 عنوان کتاب در 426 غرفه عرضه شد.

 

مدیر روابط عمومی پژوهشگاه حوزه و دانشگاه خاطرنشان کرد: این پژوهشگاه در یکی از برنامه‏های جانبی پنجمین دوره مسابقات بین‏المللی قرآن دانشجویان مسلمان شرکت کرده که در آن به موضوعات وحدت اسلامی و پژوهش‏های میان رشته‏ای قرآنی پرداخته شد.

 

وی در پایان گفت: پژوهشگاه حوزه و دانشگاه در انتشارات پژوهشگاه‎ها در چهارمین نمایشگاه بین‏المللی کتاب حوزه دین حضور داشت که در این نمایشگاه 44 ناشر خارجی با بیش از 13 هزار و 400 عنوان کتاب با موضوعات دینی شرکت داشتند./1329/ت303/ی

ارسال نظرات